eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRemont dachu, wymiana instalacji odgromowej na budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 oraz remont pomieszczenia biblioteki szkolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Inowrocław: Remont dachu, wymiana instalacji odgromowej na budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 oraz remont pomieszczenia biblioteki szkolnej
Numer ogłoszenia: 144044 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, faks 052 3592733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu, wymiana instalacji odgromowej na budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 oraz remont pomieszczenia biblioteki szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: 1) zerwanie papy bitumicznej na podłożu drewnianym, wymiana zniszczonych desek, ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, wykonanie opierzenia kominów, rynien i rur spustowych oraz pasa nadrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 0,5 mm, wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2) wykonanie podwieszanego sufitu z płyty kartonowo-gipsowej, malowanie ścian farbą emulsyjną, malowanie ścian farbą olejną (lamperie) na wysokość 165 cm, malowanie stolarki okiennej z parapetami wewnętrznymi i stolarki drzwiowej, grzejników, cyklinowanie i malowanie 3 x parkietu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zwględzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalnosci jest krótszy- w tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana komisyjnie za zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzaiałalności, 4) wypełnionych następujących załączników:formularz OFERTA, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36/38,IV piętro, pokój 174.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.