To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Warszawa: Wykonywanie w okresie od 2013-04-02 do 2014-02-28 usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych, w tym wprowadzanie danych komputerowych
Numer ogłoszenia: 144044 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105196 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie od 2013-04-02 do 2014-02-28 usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych, w tym wprowadzanie danych komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych, także w zakresie wprowadzania danych komputerowych; łącznie 10 części (poz.) zamówienia. Usługi podlegają wykonaniu w ww. okresie w ilości zleconej przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: poz.3 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych; W. Rejestru, Informacji i Monitorowania Konsumpcji Produktów Leczniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
- Outworking Sp. z o.o. Sp.k. oraz Outworking Rekrutacja Sp. z o.o. 4 Sp.k., ul. Langiewicza 2/10, 61-502 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22418,00
Oferta z najniższą ceną: 22418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: poz.2 Depart. Zmian Porejestracyjnych i Rerejestracji Produktów Leczniczych; W. Rerejestracji Produktów Leczniczych w Procedurze Narodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
- Outworking Sp. z o.o. Sp.k. oraz Outworking Rekrutacja Sp. z o.o. 4 Sp.k., ul. Langiewicza 2/10, 61-502 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22418,00
Oferta z najniższą ceną: 22418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24035,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: poz.4 Departament Informacji o Wyrobach Medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Brodecka-Błaszczyk, 01-905 Warszawa, 01-905 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23650,00
Oferta z najniższą ceną: 20768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23650,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: poz.5 Departament Informacji o Wyrobach Medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Dobosz, 05-200 Wołomin, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22000,00
Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23650,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: poz.6 Departament Nadzoru i Badań Klinicznych Wyrobów Medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Baramow, 02-736 Warszawa, 02-736 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24200,00
Oferta z najniższą ceną: 22418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: poz.7 sekretariat Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OUTWORKING REKRUTACJA SP. Z O.O.
- Outworking Sp. z o.o. Sp.k. oraz Outworking Rekrutacja Sp. z o.o. 4 Sp.k., ul. Langiewicza 2/10, 61-502 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26928,00
Oferta z najniższą ceną: 26928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26928,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: poz.8 sekretariat Wiceprezesa ds. Produktów Biobójczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Kwiatkowska, 02-776 Warszawa, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22000,00
Oferta z najniższą ceną: 21450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23595,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: poz.9 Biuro Informatyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Kaźmierczak, 01-229 Warszawa, 01-229 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20900,00
Oferta z najniższą ceną: 20900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21439,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: poz.10 Biuro Kadr
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Gałązka, 01-745 Warszawa, 01-745 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19470,00
Oferta z najniższą ceną: 19470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21835,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem mieniem wchodzącym w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.