Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Suwałki: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla SPSW w Suwałkach - ujętego w pakietach I - IV
Numer ogłoszenia: 144114 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla SPSW w Suwałkach - ujętego w pakietach I - IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla Anestezjologii Pakiet II - Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiet III - Bielizna operacyjna i włóknina jednorazowego użytku Pakiet IV - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - niesterylny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 2.350,00 zł, a dla ofert częściowych, podaje załącznik nr 4 do SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki Dział Zamówień Publicznych, 16-400 Suwałki, ul Szpitalna 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim, 16-400 Suwałki, ul Szpitalna 60.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii - Zadanie nr 1 Prowadnice do rurek intubacyjnych i do trudnych intubacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Prowadnica do rurek, sterylna, jednorazowego użytku, z metalu pokrytego tworzywem sztucznym lub PCV do rurek intubacyjnych o rozm. 2 - 9,5 oznaczenie rozmiaru co 0,5 szt. 550 2/ Prowadnica do trudnych intubacji - zbrojona, z możliwością wentylacji i kompletem łączników dług. min. 82 cm Dla dorosłych szt. 5 3/ Prowadnica do trudnych intubacji, zbrojona, z możliwością wentylacji i kompletem łączników dług. min. 82 cm dla dzieci szt. 2 4/ Prowadnica do trudnych intubacji, wielorazowa, elastyczna, wygięty koniec 15 CH - 60 cm szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 2 Łącznik karbowany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Łącznik karbowany - martwa przestrzeń, z możliwością odsysania 15/22 mm Szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 3 Rurki typ Guedel ustno - gardłowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka typ Guedel ustno - gardłowa sterylna, z zabezpieczeniem przed zagryzieniem przy ustniku, rozmiar oznaczony kolorem 6 cm szt. 50 2/ Rurka J.W. 7 cm szt. 50 3/ Rurka J.W. 8 cm szt. 50 4/ Rurka typ Guedel ustno - gardłowa sterylna, zabezpieczenie przed zagryzieniem przy ustniku, rozmiar oznaczony kolorem 9 cm szt. 80 5/ Rurka J.W. 10 cm szt. 50 6/ Rurka J.W. 11 cm szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 4 Rurka intubacyjna ustno - nosowa bez mankietu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka intubacyjna ustno-nosowa z otworem Murphy ego, bez mankietu wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości, jednorazowego użytku, sterylna niskociśnieniowym, Rozm 2 szt. 50 2/ Rurka j. w. Rozm. 2,5 szt. 70 3/ Rurka j. w. Rozm. 3 szt. 150 4/ Rurka j. w. Rozm. 3,5 szt. 100 5/ Rurka j. w. Rozm. 4 szt. 80 6/ Rurka j. w. Rozm. 4,5 szt. 80 7/ Rurka j. w. Rozm. 5 szt. 80 8/ Rurka j. w. Rozm. 5,5 szt. 50 9/ Rurka j. w. Rozm. 6 szt. 50 10/ Rurka j. w. Rozm. 6,5 szt. 50 11/ Rurka j. w. Rozm. 7 szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 5 Rurka intubacyjna ustno - nosowa z mankietem niskociśnieniowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka intubacyjna ustno-nosowa z otworem Murphy ego, z mankietem niskociśnieniowym, wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia w RTG widoczna na całej długości, jednorazowego użytku, sterylna Rozm. 3,5 szt. 50 2/ Rurka j. w. Rozm. 4 szt. 50 3/ Rurka j. w. Rozm. 4,5 szt. 90 4/ Rurka j. w. Rozm. 5 szt. 120 5/ Rurka j. w. Rozm. 5,5 szt. 120 6/ Rurka j. w. Rozm. 6 szt. 150 7/ Rurka j. w. Rozm. 6,5 szt. 150 8/ Rurka j. w. Rozm. 7 szt. 400 9/ Rurka j. w. Rozm. 7,5 szt. 500 10/Rurka j. w. Rozm. 8 szt. 1 000 11/Rurka j. w. Rozm. 8,5 szt. 1 000 12/Rurka j. w. Rozm. 9 szt. 700 13/Rurka j. w. Rozm. 9,5 szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 6 Rurki intubacyjne zbrojone ustno - nosowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka intubacyjna zbrojona ustno-nosowa, z otworem Murphy ego, z mankietem niskociśnieniowym, 2 znaczniki głębokości ok. 2 cm od mankietu na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości rurki, łącznik przymocowany do rurki, jednorazowego użytku, sterylna Rozm. 6 szt. 20 2/ Rurka j. w. Rozm. 6,5 szt. 20 3/ Rurka j. w. Rozm. 7 szt. 50 4/ Rurka j. w. Rozm. 7,5 szt. 50 5/ Rurka j. w. Rozm. 8 szt. 80 6/ Rurka j. w. Rozm. 8,5 szt. 50 7/ Rurka j. w. Rozm. 9 szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 7 Rurka intubacyjna z mankietem wykonanym z poliuretanu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka intubacyjna z mankietem wykonanym z poliuretanu grubości do 10 ?, o obniżonym ciśnieniu wypełnienia Rozm. 8 szt. 10 2/ Rurka j. w. Rozm. 9 szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 8 Obwód oddechowy, jednorurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Obwód oddechowy, jednorurowy, z pionową membraną, z funkcją wymiany ciepła 6,3°/4L, dług. ok. 180 cm, kolanko z portem Capno, dla pacjentów od 5kg szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 9 Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, elastyczna, ze stałym kołnierzem mocującym do szyi, linia kontrastowa widoczna w RTG, oznaczenie rozmiaru widoczne na rurce Rozm. 5 szt. 10 2/ Rurka j. w. Rozm. 5,5 szt. 10 3/ Rurka j. w. Rozm. 6 szt. 20 4/ Rurka j. w. Rozm. 6,5 szt. 20 5/ Rurka j. w. lecz z ruchomą ramką Rozm. 7 szt. 50 6/ Rurka j. w. z ruchomą ranką Rozm. 7,5 szt. 50 7/ Rurka j. w. z ruchomą ramką Rozm. 8 szt. 100 8/ Rurka j. w. z ruchomą ramką Rozm. 8,5 szt. 100 9/ Rurka j. w. z ruchomą ramką Rozm. 9 szt. 100 10/Rurka j. w. z ruchomą ramką Rozm. 9,5 szt. 50 11/Rurka j. w. z ruchomą ramką Rozm. 10 szt. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 10 Rurka tracheostomijna bez mankietu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka tracheostomijna bez mankietu, elastyczna, ze stałym kołnierzem mocującym do szyi, linia kontrastowa widoczna w RTG, oznaczenie rozmiaru widoczne na rurce Rozm. 2,5 szt. 10 2/ Rurka j. w. Rozm. 3 szt. 10 3/ Rurka j. w. Rozm. 3,5 szt. 10 4/ Rurka j. w. Rozm. 4 szt. 10 5/ Rurka j. w. Rozm. 4,5 szt. 10 6/ Rurka j. w. Rozm. 5 szt. 10 7/ Rurka j. w. Rozm. 5,5 szt. 10 8/ Rurka j. w. Rozm. 6 szt. 10 9/ Rurka j. w. Rozm. 6,5 szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet I Sprzęt jednorazowego użytku dla Anestezjologii Zadanie nr 11 Rurka do stosowania podczas operacji krtani i tchawicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rurka do stosowania podczas operacji krtani i tchawicy, podwójnie zagięta, z mankietem niskociśnieniowym i otworem Murphy ego, dług. od 350 - 360 mm, sterylna Rozm. 7 szt. 15 2/ Rurka j. w. Rozm. 8 szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 12 Sterylny zamknięty system do zbiórki moczu, worki, jednorazowy pojemnik.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Sterylny, zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu na 14 dni. Dren dwukanałowy z odpowietrzaniem, z klamrą zaciskową, o dług. min. 110 cm, bezigłowym portem do pobierania próbek i spiralą antyzałamaniową na wyjściu drenu z komory pomiarowej. Pojemność komory pomiarowej min. 500 ml, z możliwością dokładnego pomiaru do 40 ml co 1 ml. Opróżnianie komory poprzez przekręcenie zaworu bez manewrowania komorą - jedną ręką. Worek o poj. Min. 2 000 ml. Worek powinien posiadać zastawkę antyrefluksyjną filtr hydrofobowy - przeciwdziałające występującym zakażeniom i gwarantujące bezpieczeństwo mikrobiologiczne pacjenta. Worek powinien posiadać poziomy zawór spustowy moczu. szt. 50 2/ Worek do zbiórki moczu - od 24 h do 7 dni - o opoj. 2000 ml z drenem, zaworem spustowym, poprzeczny - obsługiwany jedną ręką i zastawką antyrefluksyjną, w systemie zamkniętym, z bezigłowym portem do pobierania próbek, tylna ściana biała; sterylny, opak. pojedyncze typu folia - papier. Opakowanie pojedyncze typu folia - papier. szt. 1 500 3/ Worki do zbiórki moczu - 24 godzinny - o poj. 2 000 ml z odpływem, posiadający zastawką antyrefluksyjną, dokładność pomiaru 100 ml; opak. typu folia - papier, sterylny. szt. 16 000 4/ Worek do zbiórki moczu - 14 dniowy - z filtrem hydrofobowym, w systemie zamkniętym, o poj. 2000 ml z drenem, zaworem spustowym - obsługiwanym jedną ręką , z zastawką antyrefluksyjną, z malejącą skalą, z portem bezigłowym do pobierania próbek, z tylną ścianą białą, pakowane pojedynczo w opak. typu folia - papier, sterylny. szt. 100 5/ Jednorazowy pojemnik do zbiórki moczu, z kołnierzem, zastawką antyzwrotną, o pojemn. 1 000 ml szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 13 Wieszaki do worków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Wieszaki do worków do dobowej zbiórki moczu o poj. 2 000 ml, standardowe, plastykowe - opak. a 100 sztuk opak 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 14 Okularki fizelinowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Okularki fizelinowe do fototerapii dla noworodków, jednorazowego użytku, miękkie, dobrze mocowany długi rzep, gumka szerokości 2 - 3 cm, dodatkowa regulowana poprzeczka przebiegająca przez czaszkę od skroni do skroni szt. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 15 Filtr do żywienia pozajelitowego dla noworodków i małych dzieci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Filtr do żywienia pozajelitowego noworodków i małych dzieci, zawierający linię 10 cm przed i 5 cm za filtrem, membrana 1,2 ?m; z samoodpowietrzaczem, płaski, łatwy do umocowania szt. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 16 Filtr infuzyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Filtr infuzyjny 0,2 ?m - zatrzymujący bakterie i zanieczyszczenia cząsteczkowe, z automatycznym odpowietrznikiem zapewniający niezawodne odpowietrzenie bez względu na pozycje, zamknięcie Luer Lock, efektywna powierzchnia filtrująca 4,3 cm2, wielkość przepływu min. 10 ml/min. szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet II Różny sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie nr 17 Dreny do ran chirurgicznych, dreny Kehra, łączniki do drenów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Dren Kehr 700 - 1000 x 300 mm CH 14 szt. 10 2/ Dren Kehr j. w. CH 16 szt. 10 3/ Dren Kehr j. w. CH 18 szt 10 4/ Dren do ran chirurgicznych dachówkowy 2,5 / 25 mm szt. 15 5/ Dren tkankowy 18 - rurkowy 250 mm x 50 mm szt. 20 6/ Łącznik do drenów prosty szt. 30 7/ Łącznik do drenów Y szt. 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet III Sprzęt sterylny jednorazowego użytku Zadanie nr 18 Bielizna operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Zestaw do operacji urologicznych - wykonany z minimum 2 warstw o min. gramaturze materiału na całej powierzchni 54 g/m2 , w skład którego wchodzą: 1 serweta na stolik narzędziowy 140 x 190 cm; - serweta urologiczna (bez lateksu) z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec do badania per rectum i dwoma oknami (na genitalia O7 cm x 10 cm oraz nadłonowym O 7 cm) 150 x 200 cm; - 1 taśma samoprzylepna 10 x 50 cm; - 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm. Materiał obłożenia powinien bezwzględnie spełniać wymogi normy EN 13795-1,2,3. Każdy zestaw musi posiadać informacje o nazwie producenta, dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Produkt do transportu musi być zapakowany w sposób bezpieczny, tj. w dwa kartony. Zawartość zestawu powinna być owinięta w papier kopertowy lub w jedną z serwet z zestawu i umieszczona w blisterze. szt. 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet III Sprzęt sterylny jednorazowego użytku Zadanie nr 19 Bielizna operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Kieszeń samoprzylepna składająca się z 2 sekcji o wymiarach 43 x 38 cm szt. 500 2/Taśma samoprzylepna o rozmiarze 10 x 50 cm w opakowaniu 50 x 2 szt szt. 500 3/ Fartuch chirurgiczny wzmocniony rozmiary: M, L, XL, XXL; jednorazowego użytku - jałowe. Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z EN 13795 1,2,3 - wykonany z włókniny typu SMMS o gramaturze min 40 g/m2, posiadający dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w części przedniej i w rękawach. Fartuch zapinany przy szyi na rzep. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiające zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Opakowanie zawiera 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm. szt. 100 4/ Fartuch chirurgiczny do procedur urologicznych - rozmiary L. XL; jednorazowego użytku, jałowy. Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy nie zawierający lateksu, zgodny z EN 13795 1,2,3. Gramatura w okolicy klatki piersiowej min. 35 g/m2 . Rękawy w całości wzmocnione oddychającą włókniną laminowaną PE/PP o gramaturze min 65 g/m2, , zakończone elastycznym mankietem z dzianiny. Przód fartucha wykonany z folii PE o gramaturze min. 47 g/m2,. Dodatkowo z przodu w okolicach karczku fartuch posiada dwie zakładki poszerzające, dla zapewniania komfortu w pozycji siedzącej. Fartuch wiązany na troki. szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku niesterylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Opaska identyfikacyjna - dla noworodka i małego dziecka. Miękka, obrzeża gładkie nie uszkadzające skóry noworodka. szt. 4 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku niesterylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska identyfikacyjna - dla dorosłych szt. 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku niesterylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułka laryngologiczna - z drewna brzozowego (wyliczenie na opakowanie a 100 szt) Opak. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet IV Sprzęt jednorazowego użytku niesterylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do dozowania leków - jednorazowego użytku (z możliwością odkażania w preparacie dezynfek.) o pojemności 30 ml - wyliczenie na opakowanie a 100 sztuk -wykonane z polipropylenu. Opak. 1 700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.