eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 w Gnieźnie przy ul. św. Jana 2



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Gniezno: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 w Gnieźnie przy ul. św. Jana 2
Numer ogłoszenia: 144139 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Powstańców Wlkp. 16, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245711, fax 061 4245728.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw2.deo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy- edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 w Gnieźnie przy ul. św. Jana 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 w Gnieźnie przy ul. św. Jana 2 w następujacym zakresie: wykonanie centralnego ogrzewania - gaz, wymiana stolarki okiennej, wykonanie dociepleń, roboty budowlane

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 2.1.prowadzą działalność w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; 2.2.dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie ( kierować robotami ), posiadającymi: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego b) kwalifikacje określone w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) dotyczy wymiany okien, 3.posiadają niezbędne doświadczenia do realizacji przedmiotowego zadania tj. wykonali (jako generalny wykonawca ) w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wykonania zadania z należytą starannością. Wartość zadania winna być co najmniej równa połowie wartości brutto przedstawionej oferty. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 5.posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł., 6.udzielą na wszystkie zrealizowane przez wykonawcę prace co najmniej 36 miesięcznej gwarancji od daty ich ostatecznego odbioru z wynikiem pozytywnym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz ważniejszych robót o podobnym charakterze wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie ). 4.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł, ważny na dzień otwarcia ofert; 5.dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień otwarcia ofert, 6.dowod posiadania kwalifikacji określonych w § 8 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw2.deo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOSW Nr 2 Gniezno, ul. Powstańców Wlkp. 16- cena 100zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 08:30, miejsce: SOSW Nr 2 Gniezno, ul. Powstańców Wlkp. 16- Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.