To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-12
Lublin: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 144186 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160493 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - skucie odspojonych płytek gress okładzin schodów głównych i bocznych, - skucie części odspojonych płytek gress nawierzchni płyty tarasu, - skucie pozostałości zaprawy, - wykonanie warstwy wyrównawczej na płycie tarasu, - ułożenie nowej okładziny schodów i nawierzchni tarasu z płytek gress. Remont cząstkowy nawierzchni tarasu wejściowego polega na skuciu odspojonych płytek gress okładzin schodów głównych i bocznych, skuciu części odspojonych płytek gress nawierzchni płyty tarasu oraz skuciu pozostałości zaprawy,wykonaniu warstwy wyrównawczej na płycie tarasu i ułożeniu nowej okładziny schodów i nawierzchni tarasu z płytek gress. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi normy PN-63B-10145. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w dokumentach pn.: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana, 2) Przedmiar robót - Remont cząstkowy nawierzchni tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej - branża budowlana, 3) Inwentaryzacja elewacji - część rysunkowa, 4) Inwentaryzacja elewacji - część opisowa. Wizję lokalną obiektu do remontu można przeprowadzić po uzgodnieniu z pracownikami ZNW w Lublinie. Uwaga! Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania instytucji i firm zlokalizowanych w budynku. 2. Podstawowe dane o budynku. Budynek przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej jest obiektem użyteczności publicznej, składa się z zespołów odrębnie funkcjonujących, o różnej powierzchni i różnej ilości kondygnacji, oznaczonych umownie A, B, C tworzących kształt kwadratu z wewnętrznym dziedzińcem. W budynku mieszczą się różne instytucje i firmy. Budynek został wybudowany w latach 80-tych XX wieku w technologii żelbetowej. Część A - 7 kondygnacji, Część B - 3 kondygnacje, Część C - 3 kondygnacje. Budynek posiada konstrukcję żelbetową składającą się z prefabrykowanych słupów oraz rygli i żeber wylewanych. Schody wylewane monolityczne, płyty stropowe tarasu żelbetowe prefabrykowane. Schody wraz z tarasem wejściowym zostały usytuowane przy części A budynku od strony ul. Warszawskiej. Warunki prowadzenia robót: 1. Zamawiający w terminie do 7 dni od podpisania umowy przekaże wykonawcy plac budowy. 2. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. 3. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez ZNW. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu, zapewnić odgrodzenie i zabezpieczenie budynku w miejscach wykonywanych robót oraz zapewnić spełnienie wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest: - odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, poprzez ogrodzenie, oznakowanie, - zapewnić bezpieczne przejścia w zakresie uzgodnionym z administratorem i inspektorem nadzoru, - utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne, - przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w czasie realizacji robót, - utrzymać czystość i porządek w pomieszczeniach i w otoczeniu służącym do komunikacji Wykonawcy w trakcie wykonywania robót, - uzgodnić sukcesywne terminy wejścia na poszczególne części schodów i tarasu z pracownikami ZNW. 6. Materiały i urządzenia wbudowywane winne być o najwyższych parametrach technicznych i najlepszej jakości, odpowiadające potrzebom standardu wykonania pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia nie mogą być gorsze od przyjętych przykładowo w przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane i ustawie o wyrobach budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko, składowisko lub złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu, utylizacji i złomowania należy uwzględnić w wynagrodzeniu a dokumenty potwierdzające dokonanie w/w wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu. 8. Urządzenie placu budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający wskaże miejsca poboru wody i energii elektrycznej na cele budowlane. Na powyższy zakres Wykonawca zawrze z Zamawiającym stosowną umowę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogdan Szewczak prowadzący działalność gospodarczą pn. Szewczak Bogdan - Zakład Usług Budowlano Drogowych z/s w Białej Podlaskiej, ul. Karłowicza 22, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30274,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30054,46
Oferta z najniższą ceną: 30054,46 / Oferta z najwyższą ceną: 30054,46
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Roboty remontowe wewnętrzne w budynku Urzędu Gminy w Cewicach.
- Wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających w budynku Pałacu Raczyńskich położonego na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Złotym Potoku
- KOMPLEKSOWY REMONT ELEWACJI (WRAZ Z IZOLACJĄ FUNDAMENTÓW I ŚCIAN W PIWNICY) ORAZ DACHU W BUDYNKU PRZY ULICY JULIUSZA SŁOWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.