eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUSUWANIE, PIELĘGNACJA, USŁUGI CIĘCIA DRZEW I KRZEWÓW W OBRĘBIE GMINY ZIELONA GÓRA NA PRZESTRZENI ROKU 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Zielona Góra: USUWANIE, PIELĘGNACJA, USŁUGI CIĘCIA DRZEW I KRZEWÓW W OBRĘBIE GMINY ZIELONA GÓRA NA PRZESTRZENI ROKU 2009
Numer ogłoszenia: 14418 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE, PIELĘGNACJA, USŁUGI CIĘCIA DRZEW I KRZEWÓW W OBRĘBIE GMINY ZIELONA GÓRA NA PRZESTRZENI ROKU 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie: 1.Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, ratowniczych, usuwanie posuszu, prześwietlanie i formowanie korony drzew, podkrzesywanie pnia z zasmarowaniem ran środkiem ochronnym. 2.Usuwanie drzew stojących, wiatrołomów i wiatrowałów z przygotowaniem wyrzynków z pnia o długości 1 m. 3.Przerzedzanie i usuwanie krzewów 4.Karczowanie, frezowanie pnia drzewa z odkopaniem korzeni i usunięciem karpiny:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. realizowali w ciągu ostatnich dwóch lat zakres prac o którym mowa w przedmiocie zamówienia; 3. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. w szczególności dysponują podnośnikiem koszowym; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadające uprawnienia do obsługi pilarki spalinowej i pracy na wysokościach. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 2 do oferty); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 5. Potencjał kadrowy - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wymagane zatrudnienie na stałe co najmniej 3 pracowników w tym dwóch pilarzy (załączony wzór); 6. Doświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. (2 zrealizowanych zleceń na łączną kwotę 90.000 zł brutto);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA ZIELONA GÓRA adres: Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, tel. (0-68) 475-56-70 fax . (0-68) 475-56-60.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie z nazwą zamówienia, nazwą i adresem Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - sekretariat (pok. 207, I piętro),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.