Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Zgierz: DOSTAWY ENDOPROTEZ STAWU KOLANOWEGO: CAŁKOWITE Z OPCJĄ REWIZYJNĄ, PIERWOTNE, JEDNOPRZEDZIAŁOWE DLA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU UL. PARZĘCZEWSKA 35 z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 144216 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, fax 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl/main.html
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ENDOPROTEZ STAWU KOLANOWEGO: CAŁKOWITE Z OPCJĄ REWIZYJNĄ, PIERWOTNE, JEDNOPRZEDZIAŁOWE DLA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU UL. PARZĘCZEWSKA 35 z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY ENDOPROTEZ STAWU KOLANOWEGO: CAŁKOWITE Z OPCJĄ REWIZYJNĄ, PIERWOTNE, JEDNOPRZEDZIAŁOWE DLA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGIERZU UL. PARZĘCZEWSKA 35 z podziałem na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Całość zamówienia : 8.600,00 zł. Części :1. - 5.400,00 zł. , 2. - 3.200,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1.1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ. 2. Spełniają warunki dodatkowe : 2.1. Wymagany okres niezmienności cen - okres obowiązywania umowy. 2.2. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy. 2.3. Wymagany termin płatności za realizowane dostawy - minimum 30 dni, licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 : 7.1. pkt. 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.1. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 8. stosuje się odpowiednio. 10. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 roku: 11. Foldery lub instrukcje techniczne oraz próbki implantów (po 1 szt.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, określone w SIWZ . Materiały do wglądu należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu do dnia 08.07.2008 r. godz. 9.00 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do wglądu będą podlegały zwrotowi na wniosek Wykonawcy (i Jego koszt ). 12. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami b) załączyć dokumenty określone w od pkt. 3. do pkt. 5 odpowiednio przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych p. nr 14. (budynek administracyjny)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych p. nr 14. (budynek administracyjny)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.08.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoproteza modularna, kłykciowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoproteza pierwotna i jednoprzedziałowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.50-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz z wyłączeniem GZK zs. w Dąbrówce Wielkiej
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2026 r. - część II
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
- Zakup i dostawa asortymentu do zabiegów małoinwazyjnych w technice artroskopowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Sztuczne stawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





