eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › dostawa bonów towarowych



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14421

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pabianice: dostawa bonów towarowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Kierownik Zam. Publ. mgr Kamila Bajkowska, ul. Jana Pawła II 68 lok. 23, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, fax 042 2156258, e-mail: zampub@spzozpabianice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dzp.spzozpabianice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bonów towarowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bonów towarowych na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników SP ZOZ w Pabianicach, możliwych do realizacji na terenie Łodzi i Pabianic 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany \Formularz ofertowy\ - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany \Wzór umowy\ - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 oraz w art. 24, ust.1 i ust.2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U.Nr19, poz.177). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 797 100,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 16 141,28 zł. (słownie: szesnaście tysięcy sto czterdzieści jeden złotych dwadzieścia osiem groszy). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: Bank Millennium S.A. Nr 96 1160 2202 0000 0000 7085 7770 z zaznaczeniem \wadium - przetarg 6/TZ/2007\. 5.Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4, lub złożenia w kasie Zamawiającego. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, o którym mowa w części III, rozdz. 5, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a ewentualne protesty - o których mowa w części III, rozdz. 13 - zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części III, rozdz. 8, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona, lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez tego Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany pisemnie przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr19, poz.177), e) zaoferują bony towarowe dostępne co najmniej w nominałach: 10zł, 20zł, 50zł, 100zł, f) zaoferują bony towarowe z terminem ważności nie krótszym niż do dn. 31.12.2007, g) zaoferują wzór protokołu odbioru bonów towarowych h) wykażą min. 10 dostaw o wartości jednostkowej przekraczającej 250 000 zł w okresie ostatnich 3 lat. Dostawy muszą obejmować jednocześnie artykuły z branż: spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, odzieżowej, AGD, RTV. i) zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia w okresie max 3 dni od daty podpisania umowy, j) wniosą wymagane wadium, k) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, l) zaoferują płatność w min. 6 miesięcznych ratach płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, m) złożą wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na SIWZ. 2.Wszystkie załączniki do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle - bez dokonywania w nich zmian - według warunków i postanowień zawartych w SIWZ. 3.Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane i parafowane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4.Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty - wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną przez Zamawiającego odrzucone. 6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany \Formularz ofertowy\ - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany \Wzór umowy\ - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 oraz w art. 24, ust.1 i ust.2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U.Nr19, poz.177). 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. 10.Propozycja wzoru protokołu odbioru bonów towarowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Liczba punktów handlowych realizujących bony na obszarze Łodzi i Pabianic 65 2. Bony zniżkowe na określone towary 30 3. Cena 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.spzozpabianice.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór SIWZ w siedzibie Zamawiającego płatność w kasie w godz. 10:00 - 14:00. Przesłanie-płaność za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 11:00, SP ZOZ w Pabianicach, ul Jana Pawła II 68, 95 - 200 Pabianice w sekretariacie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.