eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 76 godz. dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Łódź: Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 76 godz. dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 144230 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125582 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 76 godz. dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez WYKONAWCĘ kursu dla grupy 10 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzie w zakresie Monter okien, w związku z realizacja projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu kary odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program nauczania: Uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności z zakresu posługiwania się dokumentacją techniczną, wykonywania rysunków roboczych, organizowania miejsca pracy, montowania okien do otworów okiennych (po demontażu starych okien) zgodnie z przyjęta technologią i warunkami technicznymi wykonania robót, zasady mocowania okien, poziomowania i obróbki tynkarskiej po montażu. A także dobieranie sprzętu, maszyn i narzędzi zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. 1. Zakres tematyczny powinien obejmować: 1.1 Część teoretyczna: a)BHP- szkolenie wstępne i stanowiskowe, b)rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, c)technologie i materiałoznawstwo, d)organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, 1.2 Część praktyczna: a)techniki pomiaru, b)Wstawianie i obróbka stolarki PCV, c)Obsługa prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich. 1.3 Opis prac przy wymianie okien a)demontaż 11 szt. okien, b)przygotowanie otworów pod nowe okna, c)montaż nowych 11 szt. okien wyposażonych w nawiewniki wentylacyjne, d)przeprowadzenie regulacji, e)obróbka końcowa okien. 2. Organizacja szkolenia: 2.1 Miejsce prowadzenia zajęć a)szkolenie obejmie grupę 10 osadzonych, b)termin przeprowadzenia kursu od dnia 07.06.2010 r. do dnia 25.06.2010 r. c)miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21 w miejscach wskazanych przez administrację aresztu. d)szkolenie winno obejmować: 76 godzin część teoretyczna - 6 godzin część praktyczna kursu - 70 godzin Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e)Szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, f)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45, g)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, h)szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej, oraz wydaniem odpowiedniej dokumentacji stwierdzającej ukończenie przedmiotowego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U z 2006r., nr 31, poz. 216). 2.2 Zobowiązania WYKONAWCY a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego stawi się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prac, oraz określenia zapotrzebowania na materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu i poprawnego wypełnienia formularza ofertowego. b)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznych kursu. W trakcie trwania zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały do zajęć teoretycznych i ćwiczeń w postaci podręczników (podręcznik i skrypt) c)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania (Załącznik nr 2 do SIWZ) (Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216).) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestr wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia. d)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu potwierdzeniem jest podpis uczestnika kursu przy konkretnej dacie (podpisy muszą być składane długopisem koloru niebieskiego), e)WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczyć na trzy dni robocze przed terminem rozpoczęcia kursu, połowę materiałów budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych do Aresztu Śledczego w Łodzi. f)Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury za przeprowadzenie kursu Monter okien następnego dnia po po zakończeniu szkolenia (do dnia 28.06.2010 r.). 2.3 Do kosztów WYKONAWCY należy: a)koszt badań lekarskich 10 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, b)koszt niezbędnych materiałów w ramach zajęć teoretycznych: podręczniki i skrypty, środki niezbędne do realizacji szkoleń, c)koszt niezbędnych materiałów w ramach zajęć praktycznych: odzież ochronna zgodna z przepisami BHP (rękawice, kombinezon, obuwie itp.) dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej. d)koszt materiałów budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości od 49 % do 50% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, e)koszt ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs przeprowadzony będzie w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 76 godz. dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 135, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23605,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.