To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-29
Szczecin: Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych
Numer ogłoszenia: 144258 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106258 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w pomieszczeniach zamawiającego zlokalizowanych w Ośrodku Wczasowo - Rehabilitacyjnym Agawa przy ul. Śliskiej 5 w Mrzeżynie usług rehabilitacyjnych na rzecz uczestników turnusów rehabilitacyjnych i wskazanych przez zamawiającego osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. 2. Zakres usług rehabilitacyjnych świadczonych na rzecz: 1) uczestników 14 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych wynosi trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie (30 zabiegów w turnusie), 2) uczestników 9 - dniowych turnusów rehabilitacyjnych wynosi trzy zabiegi rehabilitacyjne dziennie (24 zabiegi w turnusie), 3) osób, które posiadają wykupiony u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych 4) Rodzaj zabiegów dla poszczególnych osób określa lekarz zamawiającego i zmiana może być dokonana jedynie za zgodą lekarza. 3. Wykonawca zapewni wykonywanie następujących rodzajów zabiegów rehabilitacyjnych: 1) Gimnastyka lecznicza, 2) Gimnastyka indywidualna i zbiorowa, 3) UGUL, siłownia, suchy basen, 4) Inhalacje indywidualne, 5) Masaż wirowy kończyn górnych i dolnych, 6) Laser, 7) Tlenoterapia, 8) Hydromasaż, 9) Masaż wodny - aquavibron, 10) Masaż klasyczny, 11) Masaż wibracyjny fotele do masażu, leżanka, 12) Naświetlanie lampą solux, 13) Magnetoterapia - BEMER 3000, 14) Diatronik - prądy diadynamiczne, 15) Okłady cieplne, 16) Lampa polaryzacyjna. Zakres wykonywanych zabiegów może zostać zwiększony o wykonywanie zabiegów przy użyciu ultradźwięków. 4. Usługi rehabilitacyjne będą świadczone przez pracowników wykonawcy w okresie od 30 kwietnia 2014 r. do 11 października 2014 r. Usługi te świadczone będą od poniedziałku do soboty. 5. Zamawiający przewiduje, że w okresie określonym w pkt. 4 zabiegami rehabilitacyjnymi objęte zostanie: 1) ca 900 osób, a każdy uczestnik 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 30 zabiegom (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie), których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, 2) ca 80 osób, a każdy uczestnik 9 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego poddany zostanie 24 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, 3) ca 75 osób wskazanych przez Zamawiającego, które wykupią u zmawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 15 zabiegom, których odpowiedni zestaw wyznaczał będzie lekarz zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta, 4) ca 100 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupią u zmawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 7 zabiegom, 5) ca 50 osób wskazanych przez zamawiającego, które wykupują u zamawiającego pakiet usług rehabilitacyjnych. Zamawiający przewiduje, że każda osoba poddana zostanie 3 zabiegom. 6. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia ilości usług określonych pkt 5 są ilościami szacunkowymi, przewidywanymi przez zamawiającego i mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość usług wchodzących w zakres umowy może być niższa od ilości podanej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zmniejszenie liczby usług rehabilitacyjnych nie uprawnia wykonawcy do odszkodowania. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. 8. Usługi rehabilitacyjne wykonywane będą w pomieszczeniach zamawiającego i przy użyciu jego urządzeń, sprzętu i wyposażenia. 9. Pomieszczenia, którymi dysponuje zamawiający, są przystosowane do świadczenia usług rehabilitacyjnych i są wyposażone w sprzęt rehabilitacyjny umożliwiający prawidłowe przeprowadzanie zabiegów wymaganych przez zamawiającego. Wykonawca może wprowadzić do pomieszczeń zamawiającego swoje urządzenia do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych. 10. Zamawiający przekaże wykonawcy w bezpłatne użytkowanie pomieszczenia, urządzenia sprzęt rehabilitacyjny oraz udostępni na swój koszt energię elektryczną i cieplną, wodę i odprowadzanie ścieków oraz wywóz odpadów komunalnych a także zapewni utrzymanie czystości pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia. 11. Wszelkie naprawy sprzętu wykonawca wykonywał będzie na koszt własny. Po wykonanej naprawie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający sprawność sprzętu. 12. Wykonawca zabezpieczy niezbędne do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych medykamenty i materiały. 13. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację medyczną z przeprowadzanych usług rehabilitacyjnych tj. kart zabiegowych i imiennych list osób, którym wykonywano zabiegi rehabilitacyjne i zapewni przekazywania jej zamawiającemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 83.31.25.00 - 83.31.25.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogusława Szynawa Firma Usługowa "NOVIT"
jakie przetargi wygrała firma
Bogusława Szynawa Firma Usługowa "NOVIT"
- Firma Usługowa NOVIT, ul. Małej Kolejki 3, 72-320 Trzebiatów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88050,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92685,00
Oferta z najniższą ceną: 92685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92685,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny kamienicy przy ul. Gen. Ludomiła Rayskiego 16 w Szczecinie
- Dostawa produktów spożywczych, mleka oraz mieszanek mlecznych dla dzieci do USK-1 w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne urządzeń UTB, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożaru "SAP", urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów
- Przegląd okresowy sieci i instalacji elektrycznych oraz instalacji niskoprądowych na terenie Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera w Szczecinie w 2025r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny prawej kamienicy przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 23 w Szczecinie
- Dostawy artykułów żywnościowych - mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej Nr74 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.