eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic i budowy kanałów deszczowych w ulicach oś. Piaskowa w Grodzisku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic i budowy kanałów deszczowych w ulicach oś. Piaskowa w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 144271 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic i budowy kanałów deszczowych w ulicach oś. Piaskowa w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres robót: Projekty budowlane: - ul. Krasickiego dł. ok. 760 mb, kanał deszczowy dł. ok. 200 mb - ul. Czeska dł. ok. 250 mb - ul. Knapskiego dł. ok. 320 mb, kanał deszczowy dł. ok. 300 mb - ul. Kasprowicza dł. ok. 260 mb, kanał deszczowy dł. ok. 250 mb - ul. Słoneczna dł. ok. 260 mb, kanał deszczowy dł. ok. 250 mb - ul. Jelenia dł. ok. 300 mb, kanał deszczowy dł. ok. 250 mb - ul. Baśniowa dł. ok. 360 mb, kanał deszczowy dł. ok. 350 mb - ul. Tylna dł. ok. 460 mb, kanał deszczowy dł. ok. 450 mb - ul. Tkacka dł. ok. 100 mb - ul. Miła dł. ok. 200 mb, kanał deszczowy dł. ok. 180 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20 - 74.23.22.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 3.1 Warunki ogólne: 3.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP 3.1.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP 3.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy PZP: 3.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno - finansowego. 3.2.2. Potencjał kadrowy: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału kadrowego. 3.2.3. Potencjał techniczny: Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału technicznego. 3.2.4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania projektowe o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż 50.000,- zł każde. Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia rozumie się roboty polegające na projektowaniu sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagane doświadczenie. 3.2.5. Wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu wniesienia wadium. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ) 2. Aktualny ( wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem Dla potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3. wykaz wykonanych projektów drogowych i kanalizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji ( zał. nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokóły odbioru, itp.) potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie UWAGA: dla udokumentowania stosownego doświadczenia wymagane jest wykonanie co najmniej 2 prac projektowych drogowych o wartości co najmniej 50.000,- zł każda oraz 2 prac projektowych kanałów deszczowych o wartości co najmniej 50.000,- zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Maz., ul. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 107..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C. , ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Maz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.