Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Gdynia: Podczyszczenia Basenu Północnego portu w Świnoujściu wzdłuż nabrzeży nr 10 i 11 w celu przywrócenia prawidłowej głębokości oraz likwidacja przegłębień we wskazanych miejscach przy nabrzeżu nr 13
Numer ogłoszenia: 144290 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podczyszczenia Basenu Północnego portu w Świnoujściu wzdłuż nabrzeży nr 10 i 11 w celu przywrócenia prawidłowej głębokości oraz likwidacja przegłębień we wskazanych miejscach przy nabrzeżu nr 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot Umowy obejmuje: 1) prace podczyszczeniowe wskazanego akwenu Basenu Północnego wzdłuż Nabrzeża 10 i 11 mające na celu usunięcie spłyceń dna, powstałych w czasie eksploatacji i uzyskanie głębokości 4,5 m - 0,5 m; (wydobycie ok. 2 500 m3 urobku, z zastrzeżeniem par 5 ust 3 wzoru umowy ) 2) odkładanie wydobytego urobku na klapowisku, na Zatoce Pomorskiej, zgodnie z zaleceniami zawartymi w Karcie Informacyjnej Urzędu Morskiego w Szczecinie; 3) wykonanie prac zasypowych w miejscach przegłębień przy Nabrzeżu Nr 13 celem uzyskania jednolitej głębokości 8,0 m - 0,2 m; 4) dostawa 250 m3 grubej pospółki do likwidacji przegłębień na powierzchni ok. 250 m2 oraz plantowanie dna w rejonie prac i najbliższym ich otoczeniu w celu wyrównania dna. Materiał do wykonywania prac zasypowych musi posiadać atest o spełnieniu wymaganych norm i przydatności do użycia jako materiał zasypowy; 5) po zakończeniu robót podczyszczeniowych wykonanie sondażu oraz sprawozdania z badania dna w rejonie wykonywanych prac..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20 - Drogi wodne, z wyjątkiem kanałów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał zadanie polegającą na usunięciu spłyceń dna akwenu o wielkości wydobytego urobku nie mniejszej niż 2000 m 3;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje szalandą lub innym urządzeniem technicznym do przetransportowania urobku z prac pogłębiarskich w miejsce wskazane w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wskazuje, iż wystarczającym jest jeśli Wykonawca wykaże w Wykazie realizację zadania potwierdzającego spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia. Proponowany wzór wykazu w załączniku nr 5 do SIWZ.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający zastrzega możliwość, w przypadku wątpliwości dot prawidłowości wyliczenia ceny lub wszczęcia procedury określonej w art 90 Pzp, wezwania do przedłożenia wraz z wyjaśnieniami kosztorysu wskazującego sposób obliczenia ceny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku gdy podczas wykonywania prac Wykonawca napotka przeszkody podwodne a w szczególności niewybuchy, obiekty archeologiczne lub inne materiały niebezpieczne, uniemożliwiające kontynuowanie robót i zakończenie prac określone w ust. 2 (termin wykonania umowy), może ulec przesunięciu o rzeczywisty czas trwania usunięcia przeszkód. 2. Zamawiający wskazuje, iż szacuje konieczność realizacji zamówienia w zakresie odpowiednio ilości urobku ok 2500 m3, wykorzystana pospółka - ok 250 m3. Z uwagi na charakter szacunkowy powyższych wartości Zamawiający wskazuje: jeżeli w trakcie realizacji robót wystąpi konieczność wydobycia większej ilości urobku niż wskazana ilość 2500 m3, oraz odpowiednio wykorzystania więcej niż 250 m3 pospółki, a różnice te wyniosą więcej niż 10% wskazanych ilości, wówczas wynagrodzenie za zwiększoną ilość ponad 10% nastąpi wg faktycznej ilości urobku oraz powierzchni przegłębień i ilości pospółki, z zastosowaniem cen jednostkowych zastosowanych w ofercie podstawowej i wskazanych w kosztorysie załączonym do niniejszej Umowy. 3. W przypadku wystąpienia sytuacji w której wykonanie prac nie będzie wymagało wydobycia urobku o wskazanej wielkości lub dostawy wskazanej ilości pospółki, a różnica pom. wskazanymi a rzeczywistymi ilościami wyniesie więcej niż 10% wskazanych ilości, Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną ilość, na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie, który stanowi załącznik do niniejszej Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl (zakładka:zamówienia publiczne/ogłoszenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
ul. Hryniewickiego 10
81 - 340 Gdynia
Dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ul. Hryniewickiego 10 81 - 340 Gdynia sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa znakowanych koszulek
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.