To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-12
Poznań: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczącej realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18
Numer ogłoszenia: 144290 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149489 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczącej realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., dotyczące realizacji zadania pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18. 2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż wszystkie prace będą prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Starostwa; 2) udzielił 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancję producenta na zamontowane urządzenia oraz elementy wyposażenia; 4) wszystkie prace, których poziom hałasu przekracza 45dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000), prowadził w poniedziałki po godzinie 17:00 oraz od wtorku do piątku po godzinie 15.30; 5) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: 1) programie funkcjonalno - użytkowym, specyfikacji technicznej prac budowlanych, 2) przedmiarze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów, Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu, ul. Słowiańska 53 C, 61-664 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15838,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25990,29
Oferta z najniższą ceną: 25990,29 / Oferta z najwyższą ceną: 25990,29
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z koniecznością wykonania prac remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.272.00023.2016 z dnia 31.05.2016 r., pn. Prace remontowe w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18. Zamówienie uzupełniające dotyczy powtórzenia zamówień tego samego rodzaju, co zamówienie podstawowe i obejmuje swoim zakresem: wydzielenie pomieszczenia na Sali w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej na pierwszym piętrze, prace malarskie, wymianę płyt sufitów podwieszanych oraz przebudowę istniejącej instalacji oświetlenia. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na kwotę 19.481,84 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Termomodernizacja budynku przy ul. Radkowskiej nr 14-16 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.