Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU DO KORONAROGRAFII I PRZEZSKÓRNYCH ANGIOPLASTYK WIEŃCOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Elżbieta Biedruna, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, fax 022 3894922, e-mail: zamowieniapubliczne@szpitalwolski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalwolski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU DO KORONAROGRAFII I PRZEZSKÓRNYCH ANGIOPLASTYK WIEŃCOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SZPITAL WOLSKI IM. DR ANNY GOSTYŃSKIEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. KASPRZAKA 17, 01-211 WARSZAWA - OODZIAŁ KARDIOLOGII. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres nr 1 - sprzęt do angioplastyki wieńcowej do zmian twardych, w tym: - cewnik balonowy do angioplastyki, stenty wieńcowe do naczyń krętych na balonie wysokociśnieniowym, cewnik prowadzący, lider angioplastyczny; Zakres nr 2 - sprzęt do angioplastyki wieńcowej do bezpośredniego stentowania, w tym: - stent ze stopu kobaltowo - chromowego, cewnik balonowy, prowadnik angioplastyczny, stent ze stali nierdzewnej; Zakres nr 3 - sprzęt do angioplastyki do zmian trudnych, w tym: - stent kobaltowo - chromowy do zmian trudnych, stent do prostych zmian, cewnik balonowy; Zakres nr 4 - sprzęt jednorazowy do angioplastyki i koronarografii, w tym: - introducery (długie i krótkie), cewniki balonowe, prowadniki do PTCA, cewniki diagnostyczne, prowadniki diagnostyczne; Zakres nr 5 - sprzęt jednorazowy, w tym: - cewniki balonowe do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej; Zakres nr 6 - sprzęt jednorazowy do koronaroplastyki, w tym: - stent do bifurkacji, cewnik do usuwania zakrzepów z tętnic wieńcowych; Zakres nr 7 - sprzęt jednorazowy do koronaroplastyki, w tym: - pompa do PTCA + kranik wysokociśnieniowy, - przedłużacze wysokociśnieniowe, - igła prosta 18G/7cm, - Y- RIVA, - stent do implantacji elektywnej po predylatacji, - lider angiograficzny, -Y - obrotowy zaciskany; Zakres nr 8 - zestaw do inwazyjnego pomiaru cisnienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określono w sekcji III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Zakres 1 - 4 650,00 zł 2.Zakres 2 - 8 449,80 zł 3.Zakres 3 - 3 595,80 zł 4.Zakres 4 - 5 799,00 zł 5.Zakres 5 - 2 714,64 zł 6.Zakres 6 - 90,00 zł 7.Zakres 7 - Pozycja 1 - 496,80 zł Pozycja 2 - 192,00 zł Pozycja 3 - 8,70 zł Pozycja 4 - 30,00 zł Pozycja 5 - 112,50 zł Pozycja 6 - 420,00 zł Pozycja 7 - 75,00 zł 8.Zakres 8 - 348,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w .22 ust.1pkt.1-4 ustawy z dnia .29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2006 nr.164 poz.1163 z zm) 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust1 i 2 ww ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków wymaganych zgodnie z formułą spełnia/niespełnia. Warunek graniczny Spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.Zamawijący wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości równej lub większej co łączna wartość oferty
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwolski.pl. Opłata: 45,63 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelwe na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 10:15, Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowtnej ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa Pawilon nr 8A -dział zaopatrzenia.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: sprzęt do angioplastyki wieńcowej do zmian twardych. 1) Krótki opis: cewnik balonowy do angioplastyki, stenty wieńcowe do naczyń krętych na balonie wysokociśnieniowym, cewnik prowadzący, lider angioplastyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: sprzęt do angioplastyki wieńcowej do bezpośredniego stentowania. 1) Krótki opis: stent ze stopu kobaltowo - chromowego, cewnik balonowy, prowadnik angioplastyczny, stent ze stali nierdzewnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: sprzęt do angioplastyki do zmian trudnych. 1) Krótki opis: stent kobaltowo - chromowy do zmian trudnych, stent do prostych zmian, cewnik balonowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: sprzęt jednorazowy do angioplastyki i koronarografii. 1) Krótki opis: introducery (długie i krótkie), cewniki balonowe, prowadniki do PTCA, cewniki diagnostyczne, prowadniki diagnostyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: sprzęt jednorazowy. 1) Krótki opis: cewniki balonowe do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: sprzęt jednorazowy do koronaroplastyki. 1) Krótki opis: stent do bifurkacji, cewnik do usuwania zakrzepów z tętnic wieńcowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: sprzęt jednorazowy do koronaroplastyki. 1) Krótki opis: Poz. nr 1 pompa do PTCA + kranik wysokociśnieniowy poz. nr 2 przedłużacze wysokociśnieniowe poz. nr 3 igła prosta 18G/7cm poz. nr 4 Y- RIVA poz. nr 5 stent do implantacji elektywnej po predylatacji poz. nr 6 lider angiograficzny poz. nr 7 Y - obrotowy zaciskany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: zestaw do inwazyjnego pomiaru cisnienia. 1) Krótki opis: zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.