eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączprzebudowa garaży na stację Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu, ul. Śniadeckich 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14432

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Sącz: przebudowa garaży na stację Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu, ul. Śniadeckich 15

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Janusz Geroch, ul. Waryńskiego 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, fax 018 4442723. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, Janusz Geroch, ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, fax 018 4442723. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, Janusz Geroch, ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, fax 018 4442723. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, Janusz Geroch, ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4420949, fax 018 4442723.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa garaży na stację Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu, ul. Śniadeckich 15. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: wykonanie wewnętrznych robót budowlanych, instalacji elektrycznej, instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji kanalizacji fekalnej, przełożenie sieci ciepłowniczej, wykonanie wylewek wyrównawczych na stropach, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowy Sącz, Krynica. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wewnętrznych robót budowlanych, instalacji elektrycznej, instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji kanalizacji fekalnej, przełożenie sieci ciepłowniczej, wykonanie wylewek wyrównawczych na stropach, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 16 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie ZUS, US, KRK 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co nąjmniei 2 roboty budowlane o wartości min 300.000,- każda i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia. Wymagane dokumenty: wykaz robót, referencje. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń, - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ospecjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wszystkie osoby muszą posiadać wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane dokumenty: Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wszystkich wymaganych uprawnień budowlanych, oraz kopie zaświadczeń ważnych na dzień składania ofert o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową do uzyskania kredytu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. a) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę min. 100.000,-zł Wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, ze Wykonawcajest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 200.000, - zł lub zdolność kredytową w wysokości 200.000,- zł. Wymagane dokumenty: Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.05.2006, cena - 200.00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 08:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2006, godzina 09:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.