eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyRemont kapialny pokryć dachowych części warsztatowej budynku szkolnego przy ul. Kołłątaja w Szamotułach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Szamotuły: Remont kapialny pokryć dachowych części warsztatowej budynku szkolnego przy ul. Kołłątaja w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 144334 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja, ul. Mickiewicza 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921579, fax 061 2926267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.szkola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapialny pokryć dachowych części warsztatowej budynku szkolnego przy ul. Kołłątaja w Szamotułach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, rozebranie kominów, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia dachowego z papy, rozebranie rynien , rozebranie rur spustowych z blachy, wywiezienie gruzu, wymiana deskowania, wymiana pokrycia gzymsów Roboty wykończeniowe: obróbki z blachy ocynkowanej, rury z blachy ocynkowanej, rynny z blachy ocynkowanej, pokrycie dachów papą termozgrzewalną, montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe płyt styropianowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i jego wagą: Cena - 100% Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium. Oferty będą oceniane w skali od 0 - 100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ oraz dołączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskaliśmy przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że nie zalegamy z opłaceniem składek na ubezpieczenie na zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskaliśmy przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac, które zamierzamy im powierzyć (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia, wartość robót) 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8. Zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.szkola.pl; http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach 64-500 Szamotuły ul. Mickiewicza 4 tel. (061) 29 21 579, fax. (061) 29 26 267.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach 64-500 Szamotuły ul. Mickiewicza 4 tel. (061) 29 21 579, fax. (061) 29 26 267.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.