eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w OR KRUS w Opolu i w podległych Placówkach Terenowych



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Opole: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w OR KRUS w Opolu i w podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 144352 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, fax 077 4538487.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w OR KRUS w Opolu i w podległych Placówkach Terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych: - w budynku OR KRUS w Opolu przy ul. Ozimskiej 51a, wraz z terenem zewnętrznym wokół budynku, - w budynku PT KRUS w Głubczycach przy ul. Plebiscytowej 16, wraz z terenem zewnętrznym wokół budynku, - w budynku PT KRUS w Oleśnie przy ul. Ks.Brunona Aleksandra 6, wraz z terenem zewnętrznym wokół budynku, - w budynku PT KRUS w Nysie przy ul. Siemiradzkiego 1, wraz z terenem zewnętrznym, - w budynku PT KRUS w Brzegu przy ul. Chrobrego 6a, - w budynku PT KRUS w Kluczborku przy ul. Kościuszki 33, - w budynku PT KRUS w Strzelcach Opolskich przy Pl. Żeromskiego 10.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 143880 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC - Service Sp.J. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 143880,00
  • Oferta z najniższą ceną: 143880,00 / oferta z najwyższą ceną: 211020,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.