Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Wejherowo: Kurs malarsko-szpachlarski I/10 i Kurs malarsko-szpachlarski II/10
Numer ogłoszenia: 144376 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 7787900, 7787922, faks 058 7787904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs malarsko-szpachlarski I/10 i Kurs malarsko-szpachlarski II/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń w formie kursu o nazwach Kurs malarsko - szpachlarski I/10 i Kurs malarsko - szpachlarski II/10 odbywających się jednocześnie dla 24 skazanych w dwóch grupach szkoleniowych, po 12-ście osób, przebywających w Areszcie Śledczym w Wejherowie realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: - ilość osób do przeszkolenia- 24 osadzonych w dwóch grupach szkoleniowych po 12 osób - ilość kursów- 2 (dwa) - czas trwania kursów - 130 godzin lekcyjnych w tym 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 110 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych ( pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut ). Kury może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, jednak nie wcześniej niż 8.00 i nie później niż 16.00 uwzględniając przerwę na obiad (11.45- 13.00). - miejsce przeprowadzenia kursów - pomieszczenia zamawiającego - płatność za realizację kursów - przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30-sto dniowym terminem płatności - transport prowadzących kursy i sprzętu odbywa się na koszt wykonawcy - ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem - na koszt wykonawcy. - Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców wykonawca przekaże uczestnikom kursów. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursów przejdą na własność uczestników kursów. Obowiązkiem Wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na prośbę wykonawcy, zamawiający może udzielić wskazówek dotyczących odpowiedniego oznaczenia materiałów przekazywanych kursantom. 2. Celem kursu malarsko - szpachlarskiego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie malarza - szpachlarza oraz przekazanie podstawowych wiadomości dotyczących tego zawodu zgodnych z najnowsza wiedzą techniczną. Program, kursu powinien zawierać informację z zakresu organizacji stanowiska pracy, materiałoznawstwa, przygotowania powierzchni do malowania i szpachlowania oraz metod aplikacji, technologii prac malarskich i kładzenia gładzi szpachlowej, przechowywania farb i materiałów malarskich, odpadów i ochrony środowiska. W zakres kursów powinny wchodzić również zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Wykonawca zapewnia, uprawnionych wykładowców do przeprowadzenia kursów malarsko - szpachlarskich zarówno części teoretycznej jak i praktycznej. Materiały szkoleniowe do części praktycznej oznaczone logotypami: zeszyty skrypty, papierowe teczki, długopisy. Wykonawca będzie posiadać własny sprzęt malarski (np. pędzle, wałki, szpachelki, wiadra, folie i taśmy zabezpieczające, papier ścierny) odzież ochronną dla kursantów i wykładowców z zapewnieniem jej prania i dezynfekcji, w ilości wystarczającej do przeszkolenia 24 uczestników w dwóch 12-sto osobowych grupach przez okres 110 godzin zajęć praktycznych, oraz drabiny malarskie, których wysokość robocza nie przekracza 3 m a ilość stopni nie jest większa niż 5. Drabiny są dowożone przez wykonawcę i codziennie po zakończonych zajęciach zabierane z terenu Aresztu Śledczego w Wejherowie. Wartość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych nie przekroczy 40% wartości całej usługi. 4. Zamawiający zapewnia okło 856 m2 powierzchni malarskiej do zajęć praktycznych, farby emulsyjne, gładź szpachlową oraz inne materiały malarskie niezbędne do przeprowadzenia kursów. 5. W trakcie kursu wykonawca bada indywidualne postępy w nauce uczestników szkolenia. Wykonawca w ostatnim dniu kursów przeprowadzi egzamin wewnętrzny mający na celu sprawdzenie zdobytej wiedzy. 6. Wykonawca ma obowiązek wystawić zaświadczenie o ukończeniu kursu malarsko - szpachlarskiego dla kursanta, który pozytywnie zdał egzamin sprawdzający zdobytą wiedzę oraz uczęszczał w przynajmniej 80% godzin lekcyjnych w ramach całego kursu. Zaświadczenie powinno być zgodne ze wzorem załączonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31 poz. 216)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz, że posiada status organizatora kształcenia określony w § 1 Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31 poz. 216).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem wymienionym w rozdziale III pkt.3 tj. pędzle, wałki, szpachelki, wiadra, folie i taśmy zabezpieczające, papier ścierny, odzież ochronną dla kursantów i wykładowców oraz drabiny malarskie, których maksymalna ilość stopni nie przekroczy 5-ciu, a maksymalna wysokość robocza wynosi nie więcej niż 3 m. w ilości wystarczającej do wystarczającej do przeszkolenia 24 uczestników w dwóch 12-sto osobowych grupach przez okres 110 godzin zajęć praktycznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy (kopię). Dokument poświadczający, że wykonawca posiada status organizatora kształcenia określony w § 1 Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31 poz. 216).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Sobieskiego 302 84-200 Wejherowo - biuro kierownika działu kwatermistrzowskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Sobieskiego 302 84-200 Wejherowo - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - PRIORYTET I Zatrudnienie i Integracja Społeczna - DZIAŁANIE 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej - PODDZIAŁANIE 1.3.4 Centralny Zarząd Służby Więziennej, projekt systemowy pt. Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.