eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaświadczenie usług ochrony obiektów na terenie Szpitala Morskiego im. PCK oraz znajdującego się w nich mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Gdynia: świadczenie usług ochrony obiektów na terenie Szpitala Morskiego im. PCK oraz znajdującego się w nich mienia
Numer ogłoszenia: 144387 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony obiektów na terenie Szpitala Morskiego im. PCK oraz znajdującego się w nich mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna i zabezpieczenie techniczne obiektów szpitala: Zadanie A - całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia szpitala Zadanie B - obsługa serwisowa telewizyjnego systemu monitorowania wejść do obiektów oraz systemów alarmu włamania i napadu znajdujących się w obiektach szpitala Zadanie C - obsługa serwisowa szlabanów o szacunkowej wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) , tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114, poz. 740 z późn.zm.), 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług związanych z ochroną w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia, dla wykonywania których wymagana jest licencja, w obiektach użyteczności publicznej, na kwotę co najmniej 800.000,00 zł brutto oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ni ż 3 lata usługi wykonywane muszą trwać przez 12 kolejnych miesięcy. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. nie karanymi pracownikami ochrony w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, w tym: co najmniej jednym pracownikiem z licencją drugiego stopnia ochrony fizycznej, który będzie organizował i kierował zespołem pracowników ochrony, jednym pracownikiem z licencją drugiego stopnia zabezpieczenia technicznego, który będzie organizował i kierował zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego i jednym pracownikiem z licencją pierwszego stopnia zabezpieczenia technicznego, który będzie montował, konserwował i naprawiał systemy technicznego zabezpieczenia, c. wdrożyli system zarządzania jakością ISO lub posiadają inny równoważny dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usług ochrony osób i mienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust l i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty określone w punkcie IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia), to jest w niniejszym postępowaniu koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz.U.Nr 114, poz. 740 z późn.zm.), 1.3 wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.4 wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług ochrony osób i mienia ( minimum 2 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.5 zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, tj. w niniejszym postępowaniu certyfikat ISO lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 1.6 inne certyfikaty i świadectwa wystawione przez podmioty inne niż w 1.5 o ile wykonawca posiada, potwierdzające jakość świadczonych usług ochrony, 1.7 polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.8 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - umiejętności i doświadczenie firmy i pracowników mających wykonywać zamówienie - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oryginał SIWZ do odebrania w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29 płatny gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym, opłata wynosi - 20,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia Oferty należy składać w Kancelarii Szpitala lub Dziale Zamówień Publicznych, bud.6, pok. 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami to: strona merytoryczna - Sławomir Daniliszyn 667 676 686 strona formalno-prawna - Arkadiusz Kownacki tel. 058 69 98 124 fax. 058 69 98 338, Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w niżej wymienionych przypadkach : 1.Ustala się niezmienność wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy 2. Po upływie okresu niezmienności wynagrodzenia o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy może ono ulec zmianie w przypadku wzrostu przeciętnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana ta wymaga obustronnego uzgodnienia i może nastąpić jeden raz w roku, nie więcej niż o wskaźnik przyrostu przeciętnego wynagrodzenia określanego przez Prezesa GUS. 3. Wynagrodzenie za pozostałe usługi pozostaje niezmienne przez cały okres na który została zawarta umowa. 4. Wykonawca może dokonać zmiany cen jednostkowych, określonych w załączniku nr 1 stanowiącym integralną cześć umowy w przypadku zmiany stawek podatkowych. e-mail: zp@szpital-morski.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.