eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › Budowa zaplecza magazynowo garażowego III Etap - Siedziba Powiatowego Zarzadu Dróg w Myszkowie Działka nr 3279/17 w Żarkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Żarki: Budowa zaplecza magazynowo garażowego III Etap - Siedziba Powiatowego Zarzadu Dróg w Myszkowie Działka nr 3279/17 w Żarkach
Numer ogłoszenia: 144400 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, fax 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.pzd.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza magazynowo garażowego III Etap - Siedziba Powiatowego Zarzadu Dróg w Myszkowie Działka nr 3279/17 w Żarkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dachu blachą trapezową 0,7mm - 224 m2 tynków wewnętrznych i zewnętrznych - 631 m2 posadzek z betonu - 174 m2 instalacji elektrycznej bram stalowych z ościeżnicami - 5 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, KTÓRYCH WYMAGA ZAMAWIAJĄCY W CELU ICH POTWIERDZENIA: Zgodnie z Art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czego potwierdzeniem będzie: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy oraz dokument potwierdzający jej przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, 4.1.3. oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - pkt 1 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czego potwierdzeniem będzie: 4.2.1. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 4.2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 4.2.1. zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokóły odbioru końcowego robót, lub inne dokumenty, 4.2.3 oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - - pkt 2 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 4.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czego potwierdzeniem będzie: 4.3.1. oświadczenie Wykonawcy, ze znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - pkt 3 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 4.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art 24 Ustawy Pzp, czego potwierdzeniem będzie: 4.4.1. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania - pkt. 3 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w pkt 4 niniejszej SIWZ, 5.2. wypełniony czytelnie formularz oferty na druku lub wg. druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5.3. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem postanowień zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 2.1. i 2.2. niniejszej SIWZ, 5.4. Parafowane podpisem i pieczęcią Wykonawcy ogólne warunki umowne na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 5.5. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na druku lub wg. druku stanowiącym załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z siedzibą w Żarkach 42-310 Żarki , ul. Myszkowska 59 tel./fax.(0-34) 3148 304 ; 3148 996.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarządu Dróg w Myszkowie z.s w Żarkach ul. Myszkowska 59 ,42-310 Żarki ( sekretariat) pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.