Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-06-06
Warszawa: Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego INFLANCKA.
Numer og³oszenia: 144409 - 2010; data zamieszczenia: 06.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Po³o¿niczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego INFLANCKA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres obowi±zków Wykonawcy obejmuje miêdzy innymi: a) Przygotowanie scenariusza dzia³añ oraz dostarczenie niezbêdnych programów, aplikacji i licencji oraz elementów sprzêtu do wdro¿enia w Szpitalu Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) obejmuj±cego zakresem czê¶æ medyczn± i administracyjn± Szpitala co najmniej w zakresie: prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej Szpitala, prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej przychodni przyszpitalnej, identyfikacji pacjentek i noworodków (system opasek z kodem kreskowym), prowadzenia i kontroli: gospodarki finansowej, materia³owej, kadrowej i p³acowej, laboratorium (z wykorzystaniem kodów kreskowych i ¶cis³ym powi±zaniem z pozosta³ymi elementami CSI - szczególnie e-dokumentacj± medyczn±), rozliczeñ z NFZ, e-przychodnia umo¿liwiaj±cy bezpo¶rednie (via Internet) rezerwowanie przez pacjentki terminów wizyt, dostêp do dokumentacji medycznej (wyników badañ) etc. b) Zagwarantowanie systemu zabezpieczeñ (szyfrowania) dostêpu do CSI i jego poszczególnych elementów wed³ug przepisów prawa - w tym dostêpu bezprzewodowego w budynku Szpitala oraz dostêpu via Internet. c) Wprowadzenie do CSI wzorów druków, formatów, danych i konfiguracji modu³ów wed³ug ¿yczeñ Zamawiaj±cego z uwzglêdnieniem mo¿liwo¶ci nadawania poszczególnym u¿ytkownikom okre¶lonego zakresu uprawnieñ. d) Zagwarantowanie poszczególnym u¿ytkownikom CSI mo¿liwo¶ci przyjaznego definiowania poszczególnych elementów systemu m.in. poprzez indywidualny system skrótów, s³owników itp. e) Zapewnienie dostêpu do podstawowych funkcji czê¶ci medycznej za pomoc± paneli i ekranów dotykowych. f) Wyposa¿enie oddzia³ów w mobilne urz±dzenia do obs³ugi modu³ów medycznych (tablety lub rozwi±zania porównywalne np. i-pad) - 4 szt. g) Uzupe³nienie infrastruktury budynku B Szpitala w urz±dzenia (z wyj±tkiem komputerów PC) niezbêdne do wdro¿enia CSI, a nie znajduj±ce siê w wyposa¿eniu Szpitala okre¶lonym za³±cznikiem A - plany instalacji s³abopr±dowych. h) W³±czenie do CSI posaiadnych przez Szpital urz±dzeñ diagnostycznych laboratorium oraz: aparatów USG, KTG, central monitorowania OIOM w sposób umo¿liwiaj±cy bezpo¶redni zapis i archiwizacjê wyników (odczytów) w e-dokumentacji medycznej pacjentki (w ¶cis³ym kontakcie z dostawcami urz±dzeñ diagnostycznych i w oparciu o uzgodnione z nimi rozwi±zania) i) Objêcie CSI sta³ym nadzorem i rozbudow± (modernizacj±) w okresie gwarancji. j) Zagwarantowanie licencji na poszczególne oferowane rozwi±zania gwarantuj±cej bezp³atne aktualizacje i nie krótszej ni¿ okres gwarancji. k) Zapewnienie ka¿demu z u¿ytkowników CSI szkolenia wdro¿eniowego oraz - w razie potrzeby - jednego w ka¿dym roku obowi±zywania gwarancji szkolenia przypominaj±cego. l) Zapewnienie ka¿demu u¿ytkownikowi CSI dodatkowego szkolenia w przypadku dokonania zmian/modyfikacji w CSI. m) Zagwarantowanie, i¿ wszystkie dostarczane elementy wyposa¿enia wykonane s± z materia³ów zmywalnych ¶rodkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonych do stosowania w obiektach s³u¿by zdrowia, a ze wzglêdu na stosowan± w Szpitalu procedurê dekontaminacji pomieszczeñ systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystuj±cym ¶rodek sterylizuj±cy Vaprox zawieraj±cy nadtlenek wodoru tak¿e wykonane wy³±cznie z u¿yciem materia³ów i technologii odpornych na ten ¶rodek. n) Zagwarantowanie, i¿ wszystkie dostarczane urz±dzenia, programy i rozwi±zania spe³niaj± odno¶ne przepisy prawa (w tym przepisy dotycz±ce ochrony danych osobowych, poufno¶ci danych ksiêgowych oraz tworzenia, udostêpniania i przechowywania dokumentacji medycznej) - a w przypadku zmiany tych przepisów w okresie gwarancji nieodp³atne przystosowanie ich do nowych zasad. o) Powy¿sza zasada dotyczy tak¿e przygotowywania, przetwarzania i przesy³ania dokumentów rozliczeniowych do Narodowego Funduszu Zdrowia. p) Dokonanie migracji danych z dotychczas wykorzystywanych modu³ów systemu (InfoMedica) do CSI. q) Monta¿ instalacjê w pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób okre¶lony niniejszym SIWZ z zastrze¿eniem, i¿ gestorami pomieszczeñ s± ich Generalni Wykonawcy: w zakresie budynku B - Budimex S.A.; w zakresie modernizacji budynku A - Grupa 3J S.A. r) Objêcie dostarczonego (i zamontowanego) CSI gwarancj± nie krótsz± ni¿ 12 miesiêcy wed³ug zasad okre¶lonych w niniejszym SIWZ. s) Dostarczenie instrukcji obs³ugi (konserwacji) CSI w jêzyku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). 33.19.70.00 - Medyczne urz±dzenia komputerowe 72.20.00.00 - Us³ugi doradcze w zakresie programowania oprogramowania ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.70.00-7, 72.20.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- opis urz±dzeñ technicznych, instrukcjê obs³ugi oraz ¶rodków stosowanych przez wykonawcê dostaw lub us³ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jako¶ci realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy z opisem funkcji
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w trakcie zawierania umowy, albo zmiana bêdzie dla Zamawiaj±cego korzystna. Dopuszcza siê zmiany ustawowej stawki VAT wprowadzonej w okresie pomiêdzy z³o¿eniem oferty a wystawieniem faktury. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie: terminu wykonania zamówienia, je¶li zmiana ta wynikaæ bêdzie z udokumentowanych przes³anek le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a maj±cych bezpo¶redni zwi±zek z decyzjami dysponentów budynku: w zakresie budynku B - Budimex S.A.; w zakresie modernizacji budynku A - Grupa 3J S.A. Zmiana terminu nie mo¿e dotyczyæ czasu i minimalnego zakresu okre¶lonego niniejszym SIWZ etapu pierwszego. Zmiany miejsc lub sposobu instalacji poszczególnych objêtych zamówieniem programów lub/i urz±dzeñ o ile wynika³a ona bêdzie z koniecznych korekt projektowych lub zmiany stanu prawnego. Zmiany elementów oprogramowania i/lub urz±dzeñ o ile wynika³a ona bêdzie ze zmiany stanu prawnego zaistnia³ej po udzieleniu zamówienia, a skutkuj±cej w okresie jego trwania (w tym w okresie gwarancji). Zmiany nie mog± powodowaæ aneksowania warto¶ci netto umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zak³adach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzêt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pa³acu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnêtrznych administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi przegl±dów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej -Curie PIB w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Zarz±du Mienia Skarbu Pañstwa w okresie latach 2025-2026 r.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia dla przedszkoli publicznych w Dzier¿oniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzier¿oniowskim" z podzia³em na cztery czê¶ci zamówienia.
- Odzie¿ bran¿owa, specjalna, odzie¿ robocza i dodatki.
- Us³ugi le¶nictwa ZP/2/PL/2006.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.