eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnegoModernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego INFLANCKA.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-06-06

Warszawa: Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego INFLANCKA.
Numer og³oszenia: 144409 - 2010; data zamieszczenia: 06.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Po³o¿niczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego INFLANCKA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres obowi±zków Wykonawcy obejmuje miêdzy innymi: a) Przygotowanie scenariusza dzia³añ oraz dostarczenie niezbêdnych programów, aplikacji i licencji oraz elementów sprzêtu do wdro¿enia w Szpitalu Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) obejmuj±cego zakresem czê¶æ medyczn± i administracyjn± Szpitala co najmniej w zakresie: prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej Szpitala, prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej przychodni przyszpitalnej, identyfikacji pacjentek i noworodków (system opasek z kodem kreskowym), prowadzenia i kontroli: gospodarki finansowej, materia³owej, kadrowej i p³acowej, laboratorium (z wykorzystaniem kodów kreskowych i ¶cis³ym powi±zaniem z pozosta³ymi elementami CSI - szczególnie e-dokumentacj± medyczn±), rozliczeñ z NFZ, e-przychodnia umo¿liwiaj±cy bezpo¶rednie (via Internet) rezerwowanie przez pacjentki terminów wizyt, dostêp do dokumentacji medycznej (wyników badañ) etc. b) Zagwarantowanie systemu zabezpieczeñ (szyfrowania) dostêpu do CSI i jego poszczególnych elementów wed³ug przepisów prawa - w tym dostêpu bezprzewodowego w budynku Szpitala oraz dostêpu via Internet. c) Wprowadzenie do CSI wzorów druków, formatów, danych i konfiguracji modu³ów wed³ug ¿yczeñ Zamawiaj±cego z uwzglêdnieniem mo¿liwo¶ci nadawania poszczególnym u¿ytkownikom okre¶lonego zakresu uprawnieñ. d) Zagwarantowanie poszczególnym u¿ytkownikom CSI mo¿liwo¶ci przyjaznego definiowania poszczególnych elementów systemu m.in. poprzez indywidualny system skrótów, s³owników itp. e) Zapewnienie dostêpu do podstawowych funkcji czê¶ci medycznej za pomoc± paneli i ekranów dotykowych. f) Wyposa¿enie oddzia³ów w mobilne urz±dzenia do obs³ugi modu³ów medycznych (tablety lub rozwi±zania porównywalne np. i-pad) - 4 szt. g) Uzupe³nienie infrastruktury budynku B Szpitala w urz±dzenia (z wyj±tkiem komputerów PC) niezbêdne do wdro¿enia CSI, a nie znajduj±ce siê w wyposa¿eniu Szpitala okre¶lonym za³±cznikiem A - plany instalacji s³abopr±dowych. h) W³±czenie do CSI posaiadnych przez Szpital urz±dzeñ diagnostycznych laboratorium oraz: aparatów USG, KTG, central monitorowania OIOM w sposób umo¿liwiaj±cy bezpo¶redni zapis i archiwizacjê wyników (odczytów) w e-dokumentacji medycznej pacjentki (w ¶cis³ym kontakcie z dostawcami urz±dzeñ diagnostycznych i w oparciu o uzgodnione z nimi rozwi±zania) i) Objêcie CSI sta³ym nadzorem i rozbudow± (modernizacj±) w okresie gwarancji. j) Zagwarantowanie licencji na poszczególne oferowane rozwi±zania gwarantuj±cej bezp³atne aktualizacje i nie krótszej ni¿ okres gwarancji. k) Zapewnienie ka¿demu z u¿ytkowników CSI szkolenia wdro¿eniowego oraz - w razie potrzeby - jednego w ka¿dym roku obowi±zywania gwarancji szkolenia przypominaj±cego. l) Zapewnienie ka¿demu u¿ytkownikowi CSI dodatkowego szkolenia w przypadku dokonania zmian/modyfikacji w CSI. m) Zagwarantowanie, i¿ wszystkie dostarczane elementy wyposa¿enia wykonane s± z materia³ów zmywalnych ¶rodkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonych do stosowania w obiektach s³u¿by zdrowia, a ze wzglêdu na stosowan± w Szpitalu procedurê dekontaminacji pomieszczeñ systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystuj±cym ¶rodek sterylizuj±cy Vaprox zawieraj±cy nadtlenek wodoru tak¿e wykonane wy³±cznie z u¿yciem materia³ów i technologii odpornych na ten ¶rodek. n) Zagwarantowanie, i¿ wszystkie dostarczane urz±dzenia, programy i rozwi±zania spe³niaj± odno¶ne przepisy prawa (w tym przepisy dotycz±ce ochrony danych osobowych, poufno¶ci danych ksiêgowych oraz tworzenia, udostêpniania i przechowywania dokumentacji medycznej) - a w przypadku zmiany tych przepisów w okresie gwarancji nieodp³atne przystosowanie ich do nowych zasad. o) Powy¿sza zasada dotyczy tak¿e przygotowywania, przetwarzania i przesy³ania dokumentów rozliczeniowych do Narodowego Funduszu Zdrowia. p) Dokonanie migracji danych z dotychczas wykorzystywanych modu³ów systemu (InfoMedica) do CSI. q) Monta¿ instalacjê w pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób okre¶lony niniejszym SIWZ z zastrze¿eniem, i¿ gestorami pomieszczeñ s± ich Generalni Wykonawcy: w zakresie budynku B - Budimex S.A.; w zakresie modernizacji budynku A - Grupa 3J S.A. r) Objêcie dostarczonego (i zamontowanego) CSI gwarancj± nie krótsz± ni¿ 12 miesiêcy wed³ug zasad okre¶lonych w niniejszym SIWZ. s) Dostarczenie instrukcji obs³ugi (konserwacji) CSI w jêzyku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). 33.19.70.00 - Medyczne urz±dzenia komputerowe 72.20.00.00 - Us³ugi doradcze w zakresie programowania oprogramowania ..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.70.00-7, 72.20.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • opis urz±dzeñ technicznych, instrukcjê obs³ugi oraz ¶rodków stosowanych przez wykonawcê dostaw lub us³ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jako¶ci realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy z opisem funkcji

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w trakcie zawierania umowy, albo zmiana bêdzie dla Zamawiaj±cego korzystna. Dopuszcza siê zmiany ustawowej stawki VAT wprowadzonej w okresie pomiêdzy z³o¿eniem oferty a wystawieniem faktury. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie: terminu wykonania zamówienia, je¶li zmiana ta wynikaæ bêdzie z udokumentowanych przes³anek le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, a maj±cych bezpo¶redni zwi±zek z decyzjami dysponentów budynku: w zakresie budynku B - Budimex S.A.; w zakresie modernizacji budynku A - Grupa 3J S.A. Zmiana terminu nie mo¿e dotyczyæ czasu i minimalnego zakresu okre¶lonego niniejszym SIWZ etapu pierwszego. Zmiany miejsc lub sposobu instalacji poszczególnych objêtych zamówieniem programów lub/i urz±dzeñ o ile wynika³a ona bêdzie z koniecznych korekt projektowych lub zmiany stanu prawnego. Zmiany elementów oprogramowania i/lub urz±dzeñ o ile wynika³a ona bêdzie ze zmiany stanu prawnego zaistnia³ej po udzieleniu zamówienia, a skutkuj±cej w okresie jego trwania (w tym w okresie gwarancji). Zmiany nie mog± powodowaæ aneksowania warto¶ci netto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego - Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.