eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa wyrobów medycznych-jałowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Konin: Dostawa wyrobów medycznych-jałowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 144429 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych-jałowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych - jałowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego Koninie. Zamawiający podzielił zamówienie na części (pakiety). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla poszczególnych pakietów zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.15.78.00-3, 33.15.71.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostaw - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2. 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących zmian do umowy: a) w zakresie zmiany numeru katalogowego produktu, b) w zakresie zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) w zakresie sposobu konfekcjonowania produktu, d) Dopuszczalna jest zmiana asortymentu wskazanego w ofercie na równoważny - tzn. spełniający wymogi określone w siwz i o nie gorszych parametrach niż w złożonej ofercie - o cenie jednostkowej nie wyższej niż ofertowa. Zmiany w tym zakresie wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy w tym zakresie nie wymaga formy pisemnej w postaci aneksu. e) W zakresie terminu obowiązywania umowy - w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w §2 ust. 1 Umowy możliwe jest przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w §3 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, II piętro, pokój 3/14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, budynek D, II piętro, pokój 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania, cewniki do karmienia przez nos, zgłębniki żołądkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 1 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny jamy otrzewnej, dreny redona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 2 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Couvelaira, cewniki Tiemanna, cewniki Foleya, worki do dobowej zbiórki moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 3 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki moczowodowe, zestawy do szynowania moczowodów, zestawy do przezskórnej nefrostomii, ekstraktor kamieni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 4 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, igły, przedłużacze do pomp infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 5 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przyrządy do przetaczania krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 6 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule, przyrządy do pobierania płynów i leków, aparaty do przetoczeń, aparaty do pomp objętościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 7 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dla dzieci i noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 8 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, maski tlenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 9 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe sterylne zestawy, przewody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 10 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do strzykawki automatycznej, dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 11 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 12 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do trepanobiopsji, igły do punkcji mostka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 13 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrocewniki, cewniki pępkowe, cewniki pediatryczne, dreny, rurki do intubacji, strzykawki do żywienia enteralnego, sondy dojelitowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 14 zawarte są w SIWZ 42/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.