To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Włocławek: Przeprowadzenie kursów umiejętności zawodowych dla uczestników projektu S.O.S.-SZANSA-ODWAGA-SUKCES.II EDYCJA
Numer ogłoszenia: 144462 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100400 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów umiejętności zawodowych dla uczestników projektu S.O.S.-SZANSA-ODWAGA-SUKCES.II EDYCJA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kursów umiejętności zawodowych dla 16 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 80.53.00.00-8 - Usługi szkolenia zawodowego; Dodatkowe przedmioty: 55.50.00.00-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków; 66.51.20.00-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych; 85.14.00.00-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia. 3. Na przedmiot zamówienia składają się cztery kursy umiejętności zawodowych, z których każdy stanowi odrębną część zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych liczba uczestników 2 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalne, liczba uczestników 6 osób, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych, liczba uczestników 4 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, liczba uczestników 4 osoby, termin realizacji do 6 maja 2013 r. 5. Celem przeprowadzenia kursów umiejętności zawodowych jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie, określonym poszczególną częścią przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu umiejętności zawodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186), a także zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, następująco: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowych Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 6. Wymagany zakres godzinowy (godzina = 60 minut) dla poszczególnych kursów zawodowych: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(Z.c) - 30 godzin; b) Opiekę nad osobami starszymi - 45 godzin; c) Opiekę nad osobami niepełnosprawnymi - 45 godzin. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(A.j) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu zawodu sprzedawcy - magazyniera (w tym obsługa magazynowych programów komputerowych oraz praktyczną umiejętność obsługi kasy fiskalne) - 90 godzin. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(T.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresu prowadzenia małej gastronomii i organizowania przyjęć okolicznościowych - 90 godzin. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(B.c) - 30 godzin; b) Umiejętności w zakresie zawodu monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - 45 godzin; c) Umiejętności w zakresie zawodu cieśla - 45 godzin. 7. Kursy nie mogą trwać dłużej niż do dnia 6 maja 2013 r. Wymagana jest realizacja kursów od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dnia 4 maja 2013 r.). Wymagane godziny realizacji kursy w przedziale od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 60 minut. Dzienny limit nauczania wraz z przerwami i cateringiem nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć (minimum programowe) we wszystkich częściach zamówienia opisany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowe programy kursów, uwzględniając wymagania § 22 rozporządzenia. Proponowane programy zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność kursu w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Kursy muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy. Wymagane jest, by zajęcia praktyczne odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego. Warunki odbywania kursu muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Realizacja kursów wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju kursu. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane zajęcia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 12. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją kursów muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu, mający na celu podnoszenie jakości prowadzonego kursu. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie oraz 2 po zakończeniu kursu zawodowego, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiet, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. 14. W trakcie kursu wykonawca zapewnia codziennie catering dla każdego uczestnika, w kwocie co najmniej 12 zł na osobę dziennie, obejmujący przygotowanie poczęstunku w formie ciepłego drugiego dania każdego dnia oraz stałego dostępu do zimnych napojów, kawy i herbaty oraz drobnych ciastek. 15. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach umiejętności zawodowych badań medycyny pracy - dla wszystkich części. 16. Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 18. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 19. Kurs umiejętności zawodowych kończy się zaliczeniem w formie ustalonej przez podmiot prowadzący kurs. 20. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł, chyba że osoby te są objęte ubezpieczeniem wykonawcy (formy ubezpieczenia grupowego). 21. Wykonawca ubezpiecza uczestników kursów poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min, 10 tys. zł na każdego uczestnika. 22. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na kurs osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na kursie lub też o rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania nowej osoby w miejsce osoby, która zrezygnowała z uczestnictwa w kursie. 24. Po zakończeniu danego kursu, wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 14 dni: 1) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursów. 2) Kopia protokołu z przeprowadzonego zaliczenia z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do zaliczenia, które zaliczenia nie otrzymały i które zaliczenie otrzymały. 3) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie kursów. 4) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursów. 5) Ankiety, o których mowa w pkt 13. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 26. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.50.00.00-5, 66.51.20.00-2, 85.14.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
- Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5533,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5200,00
Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca - magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ
- Regionalne Centrum Integracji Europejskiej we Włocławku, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5880,00
Oferta z najniższą ceną: 5880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13824,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs umiejętności zawodowych Prowadzenie małej gastronomii, organizacja przyjęć okolicznościowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Kształcenia Zawodowego OKZ Piotr Stalmirski
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Kształcenia Zawodowego OKZ Piotr Stalmirski
- Ośrodek Kształcenia Zawodowego OKZ Piotr Stalmirski, ul. P.O.W. 20/22, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10266,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs umiejętności zawodowych Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
- Centrum Edukacji i Kultury ZENIT Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- "Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe"
- Najem 9 sztuk samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B, bez limitu kilometrów, na okres 48 miesięcy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Remont i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2025
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 i 2026 roku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kijewie Królewskim
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.