eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianiceselektywna zbiórka odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Pabianice: selektywna zbiórka odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 14459 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: selektywna zbiórka odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są 1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego, w zakres, którego wchodzą a) dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych zestawów pojemników w ilości i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b) odbieranie z zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu c) zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i zaraz po jego zakończeniu d) utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku/ e) dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników f) dokonywanie wspólnie z administratorami terenów, na których się znajdują pojemniki, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt g) realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia ustalonych poziomów odzysku odebranych odpadów, zapisanych w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami h) sporządzanie dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem 2. Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w zakres, którego wchodzą a) dostarczenie właściwego dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanego kontenera ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b) odbieranie z kontenera selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenera c) zabezpieczenie czystości i porządku wokół kontenera d) utrzymywanie kontenera w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym e) dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi kontenera f) składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów 3. Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych i wybranych odpadów niebezpiecznych w systemie obwoźnym wystawki przed nieruchomości w zakresie, którego wchodzą: a) organizacja i realizacja odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne odpadów wielkogabarytowych, w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku b) organizacja i realizacja na terenie Gminy Miejskiej Pabianice systemu odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne wybranych rodzajów odpadów niebezpiecznych, w sposób i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku c) składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów d) realizacja systemu informacji wytwórców odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych o planowanych terenach i sposobie odbioru tych odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 2) dysponują potencjałem technicznym i niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia 3) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 3 lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy to w tym okresie - wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorcy 4) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 5) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 6) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy i że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych 3) Wypełniony formularz ofertowy 4) Wypełniony formularz cenowy 5) Wykaz co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającej na organizacji i odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorcy 6) Dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należytą starannością 7) Kopię zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na odbiór odpadów komunalnych objętych zamówieniem 8) Wykaz posiadanego sprzętu i środków transportu niezbędnych do realizacji zamówienia samochód kontenerowy, samochód specjalistyczny do zbierania odpadów komunalnych z urządzeniem typu HDS 9) Akceptacja 30 dniowego terminu płacenia faktur w treści druku oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Inżynierii Miasta i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Św. Jana 4 pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 09:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.