Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Rzeszów: Przetarg nieograniczony na remont centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3.
Numer ogłoszenia: 144605 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534428, fax 017 8534428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont centralnego ogrzewania w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.375,00 PLN (na całość zamówienia), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osoba-mi prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia. Ponadto, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie przy-najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każ-dej z tych robót wynosiła co najmniej 70 % zaproponowanej w ofercie ceny brutto roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - zał. nr 9 do oferty wg wzoru). 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 70% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie - zał. nr 10 do oferty). 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 części A SIWZ, wchodzących w skład ofert. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w pkt 2) i 3), natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ppkt 1 i 4. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2)oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, postanowieniami przyszłej umowy (projekt umowy stanowi część C niniejszej SIWZ) i potwierdzenie przyjęcia ich bez zastrzeżeń (zał. nr 2 do oferty - wg wzoru). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3 do oferty); 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 4 do oferty). 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 do oferty). 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 6 i zał. nr 7 do oferty). 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 8 do oferty wg wzoru). - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 8.1., 8.2., 8.3. itd.). Uwaga do pkt 2 : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), 3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) - 4), należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. (zał. nr 9 do oferty wg wzoru), 2)dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 9 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 9.1., 9.2., itd.). 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 10 do oferty). 2)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający. że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 11 do oferty). UWAGA do pkt 3. i 4. Przygotowując dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. należy zwrócić uwagę na zapisy w § 8 pkt 2 ppkt 2 i 3 SIWZ dotyczące sposobu oceny warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 2 musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast warunek, o którym mowa w § 8 pkt 2 ppkt 3, może być spełniony łącznie. 5.Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (zał. nr 12 ). UWAGA do § 9 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić wykonawcę - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa (zał. nr 13 do oferty). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania: pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony wykonawca - pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty (zał. nr 13.1, 13.2, 13.3 itd.). Dokumenty, o których mowa w § 9, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem zał. nr 13, który należy złożyć w formie oryginału). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (forma papierowa) jest dostępna w Zakładzie Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3, pok. nr 2, codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w sekretariacie pok. 333 (na III piętrze) lub Kancelarii Ogólnej PUW Rzeszów (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty elektryczne - paczka nr 2
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Modernizacja oczyszczalni ścieków poprzez montaż OZE oraz budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.