eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówudzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Czarnków: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap
Numer ogłoszenia: 144608 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, fax 067 2530178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1322P Gieczynek-Wieleń od km 2+930 do km 8+357 - II etap ; w kwocie 2.773.021 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego od Wykonawcy stanowić będzie podstawę do wykluczenia z ubiegania się o zamówienia publiczne bądź do odrzucenia oferty. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt a), gdy: 1. oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt b), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt c), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt d), gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt e) gdy: 1. oferent złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia 3) Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (Konsorcja): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 a) i f) muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione powyżej w pkt. 5 b); c); d); e), Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w ppkt 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o którym mowa w punkcie 5 lit. A, muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. B, muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. C, muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 4) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. D muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 5) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. E muszą być: -podpisany zał.nr 2 do SIWZ 6) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 lit. F muszą być: a) oświadczenie zgodne z art24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Informacja dla wykonawców planujących wspólne ubieganie się o zamówienie (konsorcja): Oferta składana wspólnie przez kilku wykonawców musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w następujący sposób: 1) wymienione w pkt 6.1.a; 6.6.a,b,c,d)- od każdego wykonawcy składającego ofertę wspólną 2) wymienione w pkt 6.6.e - od wykonawców składających ofertę wspólną łącznie 3) wymienione w pkt 6.2a; 6.3.a,b; 6.4.a,b; 6.5 - od dowolnego wykonawcy składającego ofertę wspólną lub od wykonawców łącznie. Informacja dla wykonawców, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ - pkt 6.1. a); 6.6.c), d) składa dokument lub dokumenty wy¬stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej¬sce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne al¬bo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze¬nia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. z 2006 r Nr 164 poz.1163). 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcze¬śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Doku¬ment, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze¬nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie¬nia albo składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawiera¬jącym oświadczenie złożone przed notariuszem, wła¬ściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarcze¬go odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za¬mieszkania. 6) Przepis pkt 3) i 4) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul.Rybaki 3 64-700 Czarnków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul.Rybaki 3 64-700 Czarnków -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zaciągnięty kredyt inwestycyjny posłuży zapłacie Projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju - Priorytet III - Rozwój Lokalny, Działanie 3.2 - Obszary Podlegające Restrukturyzacji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.