eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBudowa placu sportów miejskich na terenie Wzgórza Andersa we Wrocławiu -Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Wrocław: Budowa placu sportów miejskich na terenie Wzgórza Andersa we Wrocławiu -Etap I
Numer ogłoszenia: 144632 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67904 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu sportów miejskich na terenie Wzgórza Andersa we Wrocławiu -Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w północno-zachodnim narożniku Wzgórza Andersa, w pobliżu skrzyżowania ulic Ślężnej i Petrusewicza we Wrocławiu, na pierwszym tarasie wzgórza (część działki 2/5, AM-26, obręb Południe). 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów i prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie gruzu i rozplantowanie, formowanie nasypów; b)wykonanie murku żelbetowego; c)wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, obramowanej obrzeżami betonowymi na ławie z betonu; d)zakup, dostawa i montaż wyposażenia: parkur parku rurowego, ściany betonowej, murku betonowego niskiego, murku betonowego średniego, kompletu murków betonowych kształt 2C, dwóch koszy na śmieci; e)przygotowanie terenu wokół placu do założenia trawników tj. oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, likwidacja chwastów, dowiezienie ziemi urodzajnej; f)wykonanie trawników dywanowych wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym; g)organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzenie wody; h)organizację ruchu zastępczego dla komunikacji zbiorowej i ruchu pieszego (wyniesienie, utrzymanie i demontaż) wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu zastępczego oraz uzyskaniem uzgodnień z ZDiUM; i)ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych; j)wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z treścią opracowaną na podstawie dokumentacji projektowej. 2.Szczegółowy zakres prac związanych z budową placu sportów miejskich na terenie Wzgórza Andersa we Wrocławiu - Etap I zawierają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oferowanych urządzeń, tj. zestawów urządzeń sportowych oraz wyposażenia tj. koszy na śmieci, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej opracowanej przez Tomasza Bonieckiego i Joannę Styrylską działającymi jako ISBA Grupa Projektowa, ul. Artura Grottgera 16A, 51-630 Wrocław, pt. Projekt zagospodarowania placu sportów miejskich na terenie Wzgórza Andersa we Wrocławiu - Etap I, 2)Przedmiaru robót, 3)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Etap I, 4)Ogólnych wytycznych do projektowania i wykonania: oznakowania pionowego i urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego, 5)Wytycznych dla Wykonawcy podanych w dziale III pkt 9 SIWZ, 6)Pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 431/2014 z dnia 03.02.2014 r. Prezydenta Wrocławia, 7)Dokumentacji projektowej opracowanej we własnym zakresie - organizacji ruchu zastępczego. 7.Wytyczne dla Wykonawcy: 1)Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. 2)Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji, koniecznych do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy. 3)Wykonawca powinien przestrzegać wymagań dotyczących transportu w czasie prowadzenia robót, wywozu odpadów oraz dowozu elementów: urządzeń sportowych, murków betonowych, wyposażenia i innych materiałów budowlanych: transport ciężarowy tylko lekki - do 5 t ładunku z uwagi na podłoże gruntowe, w którym stwierdzono nasypy niekontrolowane, zbudowane z gruzu, gleby i piasków gliniastych humusowych. 8.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 3)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 4)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 5)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 6)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 7)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 8)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 9)współpraca z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 10)uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii, 11)przekazanie Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków (po podpisaniu umowy), 12)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenia prac pod ich nadzorem, 13)uzgodnienie lokalizacji zaplecza budowy z Zamawiającym, a po zakończeniu robót do przywrócenia terenu zaplecza budowy do stanu pierwotnego, 14)protokolarne przejęcia terenu, na którym będą wykonywane roboty, 15)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy wraz z jego zasilaniem w energię elektryczną i wodę, 16)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy, 17)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 18)zapewnienia możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 19)sporządzenie planu BIOZ, 20)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 21)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 22)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 23)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 24)zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego, 25)zawiadomienie Zamawiającego z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem, jednostki zarządzającej ruchem i właściwego organu policji o planowanym terminie wdrożenia organizacji ruchu zastępczego, 26)przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji projektowej organizacji ruchu zastępczego (po opracowaniu i uzgodnieniu projektu przez Wykonawcę z jednostką zarządzającą ruchem), 27)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu i przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500), 28)pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 29)naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 30)przerwanie prac w przypadku odkrycia podczas robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) mogących ulec uszkodzeniu, które należy zabezpieczyć przy pomocy dostępnych środków oraz powiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 31)wykonywania badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenia wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 32)zawiadomienia inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 33)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, -dziennik budowy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań. 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru końcowego robót. 10.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 4) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELMAR Sp. z o. o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221538,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264004,84

  • Oferta z najniższą ceną: 264004,84 / Oferta z najwyższą ceną: 380000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.