To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Kluczbork: Dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.
Numer ogłoszenia: 144646 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88741 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. N ZOZ Szpital Powiatowy, ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4173502, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCZ NZOZ Szpital Powiatowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań od 1 do 7 jest sukcesywna dostawa leków przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach od 2 do 8 SIWZ Termin realizacji zamówienia maksymalnie 24 godziny od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych (w zamówieniu informacja pilne, dostawa awaryjna lub analogicznie) do 12 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Zadanie nr 1 Leki - Pakiet nr 1 opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 2 kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 2 Leki - Pakiet nr 2 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 3 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 3 Leki - Pakiet nr 3 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 4 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 4 Leki - Pakiet nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 5 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 5 Leki - Pakiet nr 5 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 6 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 6 Leki - Pakiet nr 6 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 7 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 7 Leki - Pakiet nr 7 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 8 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 8 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leku przez okres 8 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 9 SIWZ Termin realizacji zamówienia maksymalnie 24 godziny od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych (w zamówieniu informacja pilne, dostawa awaryjna lub analogicznie) do 12 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowany produkt, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , musi posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanego produktu do użycia nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Leki - Pakiet nr 8 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 9 Kod CPV - 33.60.00.00-6 Zadanie nr 9 Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 9 jest sukcesywna dostawa podłoża diagnostycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 10 SIWZ. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych do 3 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Podłoża diagnostyczne - Pakiet nr 9 Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 10 Kod CPV - 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Leki - Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- SALUS INTERNATIONAL Sp. zo.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87921,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68367,93
Oferta z najniższą ceną: 68367,93 / Oferta z najwyższą ceną: 72307,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Leki - pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8054,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7208,39
Oferta z najniższą ceną: 7208,39 / Oferta z najwyższą ceną: 7604,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Leki - pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6429,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5617,33
Oferta z najniższą ceną: 5617,33 / Oferta z najwyższą ceną: 5663,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Leki - pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30186,84
Oferta z najniższą ceną: 30186,84 / Oferta z najwyższą ceną: 30186,84
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Leki - pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
- SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O., UL. Annopol 6, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1990,20
Oferta z najniższą ceną: 1990,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1990,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Leki - pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279728,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243341,36
Oferta z najniższą ceną: 243341,36 / Oferta z najwyższą ceną: 260847,46
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: leki - pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNITRANS M. I W. FIJAK SP. J., UL. BORSUCZA 9, 05-410 Józefów - Michalin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169190,11
Oferta z najniższą ceną: 169190,11 / Oferta z najwyższą ceną: 207325,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.