To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-12
Kielce: Dostawa mebli dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu DP/2310/48/16
Numer ogłoszenia: 144650 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155481 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu DP/2310/48/16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części: 1. część 1 kozetka lekarska - 2 szt. 2. część 3 stolik zabiegowy szklany - 5 szt. 3. część 4 biurko dla prowadzącego - 3 szt., szafy - 6 szt., krzesła łączone - 5 szt. 4. część 5 szafy lekarskie - 4 szt., wózki medyczne ze szklanymi blatami - 3 szt. Zamawiający nie dopuszczał dostaw mebli demonstracyjnych lub powystawowych. Wykonawca zobowiązany jest do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego dostarczonych mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawierał załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia udzielił 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (dotyczy części 1, 3, 5) oraz 60 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (dotyczy części 4) . Wykonawca na dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia udzielił 36 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (dotyczy części 1, 3, 5) oraz 24 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (dotyczy części 4). Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu meblach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 39.13.00.00 - Meble biurowe 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.11.39.99 - 39.11.39.99 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kozetka lekarska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
- ALBA PPHU Alicja Brzozowska, ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2160,00
Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Stolik zabiegowy szklany
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
- ALBA PPHU Alicja Brzozowska, ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2028,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3567,00
Oferta z najniższą ceną: 1729,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3567,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Biurko, szafy, krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LIDO Federowicz Agnieszka, ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12867,03
Oferta z najniższą ceną: 12867,03 / Oferta z najwyższą ceną: 12867,03
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Szafy, wózki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
STOLARNIA KREATYWNA ALICJA BRZOZOWSKA
- ALBA PPHU Alicja Brzozowska, ul. Kostrzyńska 20/1, 61-042 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10504,20
Oferta z najniższą ceną: 5136,58 / Oferta z najwyższą ceną: 10504,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Dostawa oprogramowania symulacyjnego wraz z manekinem sześcioletniego dziecka dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy Czernica z podziałem na III części
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.