eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałomiceOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Małomice oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14468 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Małomice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Małomice oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353390-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354644-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice, krajowy numer identyfikacyjny 52877000000, ul. Plac Konstytucji 3 Maja  1, 67320   Małomice, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 769 027, faks 068 3769051 w. 12, e-mail urzad@malomice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Małomice oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i przekazania do odpowiednich instalacji odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów - dla terenu gminy. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Małomice. 4.1 Odpady komunalne, do odbioru pogrupowane są następująco : 4.1.1 Odpady komunalne zmieszane 4.1.2 Odpady segregowane - papier i opakowania z papieru, tektury, - szkło i opakowania ze szkła, - plastik i opakowania z tworzyw sztucznych, - opakowania wielomateriałowe. 4.1.3 Pozostałe odpady : - wielkogabarytowe, - wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte opony, - baterie i akumulatory, - przeterminowane leki i chemikalia, - odpady ulegające biodegradacji, - metale i opakowania z metali, - odpady budowlane i rozbiórkowe. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości, z dodatkowych trzech gniazd przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych: a) podlegających selektywnej zbiórce : do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, b) zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania : do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wg regionu gospodarki odpadami komunalnymi. Częstotliwość wywozu odpadów z nieruchomości; zgodnie z uzgodnionym harmonogramem odbioru : a) odpady segregowane i zmieszane z terenu osiedla przy ul. Żeromskiego - 4 razy w miesiącu, w odstępach 7 dniowych +(- 1 dzień, b) segregowane z pozostałego terenu gminy - co najmniej 1 raz w miesiącu, w odstępach 30 dniowych +(- 2 dni, c) zmieszane z pozostałego terenu gminy - w odstępach 14 dniowych +(- 2 dni. b) wyposażenie osiedla przy ul. Żeromskiego w odpowiednie kontenery na odpady komunalne nie segregowane i 3 (gniazda), tzn. 3 zestawy składające się z 3 pojemników pojemności ok. 1100 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 01.01.2017 r. W okresie trwania umowy pojemniki te będą nadal własnością Wykonawcy, toteż obowiązek naprawy, mycia i dezynfekcji dostarczonych pojemników spoczywać będzie na Wykonawcy. c) wyposażenie pozostałych obsługiwanych nieruchomości w zestawy jednorazowych worków foliowych o pojemności ok. 120 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 07.01.2017 r. Na workach musi być także nadruk informujący jakie rodzaje odpadów w danej grupie segregować do danego worka. Ilość worków planowanych do dostarczenia to 1 zestaw (4 szt. w tym 2 worki na odpady z tworzyw sztucznych) miesięcznie dla każdej nieruchomości jednorodzinnej i dla każdego lokalu w zabudowie wielorodzinnej, z wyłączeniem osiedla (patrz ppkt a) Zamawiający zastrzega sobie prawo wstępnej akceptacji próbnego zestawu worków pod kątem treści opisów i gęstości(gramatury folii z której będą wykonane. d) organizacja, wyposażenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń, zezwoleń, decyzji na zorganizowanie i prowadzenie punktu. Wymagany termin uruchomienia punktu 02.01.2017 r. Wykonawca winien zorganizować funkcjonowanie punktu w godzinach zapewniający łatwy i ciągły dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy tj: w dni powszednie, w godz. 10.00 - 17.00 oraz w soboty w godz. 9.00-14.00 Punkt należy wyposażyć w niezbędną ilość pojemników i kontenerów umożliwiającą prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczanych do niego odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. Wyposażenie punktu stanowić będzie własność Wykonawcy. W punkcie zbierane będą odpady od osób fizycznych (następujące rodzaje) : a) wielkogabarytowe, b) wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) zużyte opony, d) baterie i akumulatory, e) przeterminowane leki i chemikalia, f) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, g) metale i opakowania z metali. h) odpady budowlane i rozbiórkowe i) odpady zbierane selektywnie (papier, metal, szkło i opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne), e) Wykonawca będzie zobowiązany również do zorganizowania w każdym roku kalendarzowym jednej zbiórki w/w odpadów na terenie wiejskim gminy Małomice. Miejsce i datę zbiórki będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym, f) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zorganizuje i wyposaży na terenie wskazanym przez Zamawiającego 3 ogólnodostępne punkty selektywnej zbiórki odpadów (gniazda), tzn. 3 zestawy składające się z 3 pojemników pojemności ok. 1100 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 01.02.2017 r. W okresie trwania umowy pojemniki te będą nadal własnością Wykonawcy, toteż obowiązek naprawy, mycia i dezynfekcji dostarczonych pojemników spoczywać będzie na Wykonawcy. 4.3 Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Małomice : Sumaryczna ilość odpadów przewidzianych do odbioru wynosi ok. 1400 Mg (12 miesięcy (w tym odpady sortowane i PSZOK). Wg sprawozdania rocznego za 2015 gmina uzyskała poziom recyklingu odpadów komunalnych (papier, tworzywa sztuczne, metal i szkło) w wysokości 45 %. Ustalona ilość przewidziana do odbioru jest szacunkowa i może ulegać zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Ilość wytworzonych na terenie gminy odpadów nie jest zależna od Zamawiającego a więc Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i(lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien obliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić dane demograficzne, charakterystykę terenową, gęstość zabudowy, odległości pomiędzy miejscowościami na terenie Gminy Małomice. Na dzień sporządzania niniejszej SIWZ ilość osób, które złożyło deklaracje tzn. objętych usługą odbioru odpadów komunalnych w Gminie Małomice wynosi 4350 osób. Na przestrzeni poszczególnych miesięcy ilość ta ulega nieznacznym wahaniom w zależności od dochodzących deklaracji bądź ich korekt. Powyższe dane różnią się od ilości osób zameldowanych na skutek bieżącego ruchu ludności. 4.4 Szczegółowe wykazy z aktualnie zadeklarowaną liczbą mieszkańców, zamieszkujących dane nieruchomości będą przekazywane Wykonawcy w toku realizacji umowy (zamówienia), na podstawie ewidencji deklaracji mieszkańców, prowadzonej przez gminę i bieżąco aktualizowanej w cyklu miesięcznym, odpowiadającym cyklowi fakturowania. (Wykaz punktów odbioru odpadów komunalnych według stanu na dzień 21.11.2016 r. w załączeniu do SIWZ) 4.5 Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 4.6 Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 4.7 Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów (zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). 4.8 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po półroczu, półroczne sprawozdania dotyczące: informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b) informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazanych na składowisko odpadów oraz nie przekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania, c) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; d) kopii dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana np. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów. 4.9 Lokalizacja usługi: Woj. Lubuskie; powiat żagański; cały teren administracyjny Gminy Małomice, obejmujący nieruchomości zamieszkane na terenie miasta Małomice oraz wsi: Żelisław, Bobrzany, Chichy, Janowiec, Lubiechów i Śliwnik. 3.10 Dane o liczbie gospodarstw, od których odbierane są odpady: Bobrzany 177, Chichy 117, Janowiec 86, Lubiechów 61, Śliwnik 80, Żelisław 48, Małomice 1306.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT866880
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakłady Usługowe Zachód sp. z o.o.,  sekretariat@zuz.com.pl,  ul Robocza 40 ,  61-517,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10,8
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.