eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiKonserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Suwałki: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 144714 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120258 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie prac w zakresie konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Suwałk. W celu zapewnienia należytej ich eksploatacji wykonawca ma obowiązek: 1.utrzymać świecenie opraw świetlnych w ustalonych godzinach, 2.utrzymać we właściwym stanie technicznym oprawy oświetleniowe, czyścić oprawy łącznie z kloszami tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności oraz strumienia świetlnego oprawy, 3.zabezpieczać uszkodzone, zniszczone latarnie uliczne oraz parkowe, wynikłe z losowych zdarzeń np. wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp., w czasie do 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi, 4.naprawiać elementy nieczynnego oświetlenia np.: kabel ziemny lub napowietrzny, pochylony słup, wysięgnik, oprawa, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa itp.; oraz doprowadzić uszkodzone urządzenia do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. 5.wymieniać i uzupełniać w oprawach oświetleniowych źródła światła, oprawki, układy zapłonowe, dławiki, kondensatory, regulatory mocy, klosze - w ciągu 5 dni od chwili otrzymania zgłoszenia, 6.wymieniać w oprawach rtęciowych przepalone źródła światła na energooszczędne źródła światła sodowe wraz z niezbędnym dostosowaniem oprawy do tego typu źródła światła, w pozostałych typach opraw źródła światła należy wymieniać na takie jakie są zabudowane, 7.wymieniać i uzupełniać w latarniach oraz w szafkach SO wyeksploatowane lub uszkodzone przewody, tabliczki słupowe typu IZK, wkładki topikowe, zabezpieczenia nadprądowe, podstaw bezpiecznikowe, pokrywy, uszczelki wnęk słupowych, zamknięć drzwiczek oraz styczników w SO, 8.utrzymać we właściwym stanie technicznym sieci zasilające urządzenia oświetleniowe, w tym lokalizować i naprawiać uszkodzenia w sieci oświetleniowej kablowej i napowietrznej, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń i prawidłowe sterowanie siecią oświetleniową, 9.utrzymać jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania, 10.regulować przekrzywione oprawy, słupy i wysięgniki do pozycji prawidłowej, 11.prowadzić dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń w tym: ewidencję oświetlenia ulicznego, dokumentację wykonywanych czynności z wyszczególnieniem materiałów oraz sprzętu, z wpisem do rejestru awarii oświetlenia np. według załącznika nr 7 do umowy lub podobnej formie, 12.zapewnić fachowe pogotowie oświetleniowe, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośniki samochodowe dopuszczone do pracy pod napięciem), umożliwiający szybką reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach, 13.zapewnić całodobowy dyżur, umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób) o awariach w każdym dniu trwania umowy; telefon musi pracować w ogólnodostępnej sieci lub umożliwić zgłoszenia bezpłatne pod numer tel. nr:, fax nr:, e-mail:, 14.informować Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach w/w usterek, w przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia, należy niezwłocznie powiadomić o nich Zamawiającego w formie pisemnej (np. fax) lub telefonicznej, 15.posiadać stały dostęp do Internetu oraz urządzenie (komputer wraz z oprogramowaniem systemowym) umożliwiającym współpracę z Zamawiającym drogą elektroniczną, 16.wykonywać pomiary: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemień, napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych. natężenia oświetlenia oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego; harmonogram pomiarów wyznacza Zamawiający, a ostateczny termin przekazania to 2 dni przed zakończeniem realizacji umowy, 17.zapewniać w czasie realizacji umowy transport dla potrzeb comiesięcznego przeglądu stanu oświetlenia przez Zamawiającego, 18.zapewniać wyłączenie lokalnego oświetlenia (według wskazań miejsca, czasu i ilości punktów świetlnych) i ewentualne ponowne ich włączenie, 19.prowadzić bieżącą współpracę z miejscowym Operatorem Systemu Energetycznego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonego na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania szaf oświetleniowych, 20.w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne miejscowego Operatora Systemu Energetycznego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię, 21.dokonywać systematycznych przeglądów sieci i urządzeń oraz określać ich stan techniczny pod kątem zgodności z zakresem prac objętych niniejszą umową; z powyższego przeglądu należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o ewentualnej potrzebie modernizacji systemu oświetleniowego itp., 22.dokonywać systematycznych objazdów linii napowietrznych, linii kablowych, punktów świetlnych oraz urządzeń sterujących i zasilających (co najmniej 1 raz w miesiącu z przedłożeniem protokołu z objazdu, przeglądu), zapewniając poprawne działanie punktów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa przeciwporażeniowego, wymaganiami dotyczącymi eksploatacji urządzeń energetycznych, obowiązujących norm oraz przepisów prawa, 23.uczestniczyć w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń oświetleniowych. W przypadku przekazania bądź odbioru remontowanego oświetlenia ulicznego, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o planowanym terminie przedmiotowego spotkania, W przypadku przekazania do eksploatacji nowego odcinka oświetlenia ulicznego, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o planowanym terminie przedmiotowego spotkania, W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, należy posiadać opracowany i uzgodniony typowy projekt organizacji ruchu drogowego lub instrukcję prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasie drogowym na czas trwania robót. Teren należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003r. ) Tymczasowy projekt organizacji ruchu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego, W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii na urządzeniach będących własnością miejscowego Operatora Systemu Energetycznego - praca na dopuszczenie właściciela sieci według taryfikatora oraz obowiązującej Instrukcji współpracy pomiędzy Operatorem Systemu a Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego - załącznik nr 6 do umowy. Instrukcja zostanie wydana na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca własnym kosztem i staraniem zutylizuje odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych (źródła światła, elementy opraw, słupy, kable, szafki sterownicze oświetlenia itp.) Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia miejskiego, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy. Zamawiający przewiduje do konserwacji następujące urządzenia: około 5 226 szt. punktów świetlnych (wg załącznika nr 3 do umowy), w tym: około 2 777 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii PGE o długości około 119 996 mb, około 2 449 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii UM Suwałki o długości około 89 611 mb, 149 szt. szafek sterowniczych i pomiarowych - załącznik nr 4 do umowy, konserwacja sieci oświetleniowej od szafki SO do oprawy oświetleniowej. Na gwarancji wykonawców pozostają linie wymienione w załączniku nr 5 do umowy, z uwagą iż gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikłe w trakcie eksploatacji z losowych zdarzeń typu wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp., nie zawinione przez Wykonawcę linii oświetleniowej. Pracownicy oraz sprzęt Wykonawcy muszą mieć oznaczenia na ubiorach oraz sprzęcie z logo lub nazwą firmy. Zamawiający zastrzega możliwość wymiany wytypowanych elementów sieci oświetlenia (np. słupy, oprawy, źródła światła, itp.) własnym kosztem i staraniem, w porozumieniu z Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe UNITECH Małgorzata Koszyk, ul. Andersa 9, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 707391,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 650916,00

  • Oferta z najniższą ceną: 650916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 750662,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.