eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zadanie nr 1Remont sanitariatów w jednym pionie oraz sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły. Zadanie nr 2Wymiana przyłącza kanalizacyjnego przy stołówce internatu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gliwice: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów w jednym pionie oraz sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły. Zadanie nr 2: Wymiana przyłącza kanalizacyjnego przy stołówce internatu.
Numer ogłoszenia: 144719 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, fax 032 230-68-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów w jednym pionie oraz sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły. Zadanie nr 2: Wymiana przyłącza kanalizacyjnego przy stołówce internatu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów w jednym pionie oraz sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły. Przedmiotem zamówienia jest remont 4 pomieszczeń sanitariatów męskich w jednym pionie (I, II,III piętro oraz pomieszczenie na parterze -sanitariat z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych) w budynku szkoły. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: Dla remontu sanitariatów w jednym pionie: - Rozbiórka istniejących ścian działowych gr.6cm i 12cm z cegły - Przesunięcie drzwi wejściowych do łazienki z jednoczesnym założeniem nowego nadproża stalowego - Wykonanie nowych ścianek działowych przedsionka oraz pomieszczenia gospodarczego z bloczków z betonu komórkowego - Wymianę istniejących umywalek, misek ustępowych oraz pisuarów - Wykonanie nowych posadzek ceramicznych na podłogach oraz ścianach do wysokości 2,00m - Malowanie powierzchni ścian powyżej 2,00m oraz sufitów - Montaż nowych kabin ustępowych z lekkich ścianek giszetowych o szerokościach zgodnych z obowiązującymi przepisami - Wymiana istniejących drzwi na drzwi zgodnie z obowiązującymi przepisami (90/200 z odpowiednimi nawiewami) - Montaż nowego oświetlenia - Montaż nowych kratek wentylacyjnych - Montaż pojemników na papier, pojemników na mydło w płynie, szczotek ustępowych. Dla remontu sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych: - Rozbiórka istniejącej posadzki - Demontaż stolarki drzwiowej - Odbicie istniejących płytek ceramicznych - Poszerzenie otworu wejściowego z montażem nadproża stalowego - Wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych - Malowanie ścian i sufitu - Wykonanie podejść wodno - kanalizacyjnych pod miskę ustępową oraz umywalkę z obudowaniem płytami gipsowo kartonowymi wodoodpornymi - Wykonanie nowych warstw posadzkowych - Montaż nowego oświetlenia - Montaż miski ustępowej dostosowanej do obsługi osób niepełnosprawnych - 1szt. - Montaż umywalki - 1szt. - Montaż pojemnika na mydło w płynie - 1szt. - Montaż pojemnika na ręczniki papierowe - 1szt. - Montaż szczotki ustępowej - 1szt - Montaż punktu czerpalnego ze złączką do węża - 1 szt. Zadanie nr 2: Wymiana przyłącza kanalizacyjnego przy stołówce internatu. Przedmiotem zamówienia jest wymiana przyłącza łączącego studzienkę kanalizacyjną z piwnicą internatu. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: - rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej - wykonanie wykopu do głębokości 2,00m - wymianę odcinka rury kanalizacyjnej - zasypanie wykopu - odtworzenie nawierzchni bitumicznej Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: Zadanie nr 1: Remont sanitariatów w jednym pionie oraz sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku szkoły. · Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWIZ. · Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWIZ. · Dokumentacja projektowa - dotyczy remontu sanitariatu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych (udostępniana będzie Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego). Zadanie nr 2: Wymiana przyłącza kanalizacyjnego przy stołówce internatu. · Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWIZ. · Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWIZ. Wymagany okres gwarancji. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres, co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Inne wymagania: a) przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, b) przed sporządzeniem oferty wskazana jest wizja obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do postępowania: 1.Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonanie przez wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających swoim robotom o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości co najmniej 107.000,00 złotych brutto każda - zadanie nr 1; oraz co najmniej dwóch robót o wartości co najmniej 7000,00 zł brutto każda - zadanie nr 2. 3.Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem - dysponowanie uprawnionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-instalacyjnej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. 4.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. 5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie następujących dokumentów: 1. Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających - załącznik nr 3 do SWIZ. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) - załącznik nr 4 do SWIZ. 5. Złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWIZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia te warunki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/index.php?id=8603/1&i=11741

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół Techniczno-Informatycznych 44-100 Gliwice ul. Chorzowska 5 Dział Administracji pokój nr 129 w godz. od 7.30 do 13.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat główny ZST-I - pokój nr 139.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.