eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenów mieszkaniowych ul. Spółdzielczej i Baczyńskiego w Stargardzie Szczecińskim,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Stargard Szczeciński: Wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenów mieszkaniowych ul. Spółdzielczej i Baczyńskiego w Stargardzie Szczecińskim,
Numer ogłoszenia: 144741 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, fax 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenów mieszkaniowych ul. Spółdzielczej i Baczyńskiego w Stargardzie Szczecińskim,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenów mieszkaniowych ul. Spółdzielczej i Baczyńskiego w Stargardzie Szczecińskim, objętych Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego miasta Stargardu Szczecińskiego. Ścieki sanitarne przewiduje się odprowadzić do istniejącego kolektora sanitarnego dn 250 w ul. Spółdzielczej, odprowadzającego ścieki z terenu Stargardu Szczecińskiego do miejskiej oczyszczalni ścieków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.31.31 - 45.11.31.31 Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22 lipca 2008r. do godz.12 00 wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe warunki określone w siwz. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty (o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do siwz) oświadczeń i dokumentów wymaganych w § 6 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z formularzem będącym załącznikiem nr 1 do siwz, oraz załączy do formularza ofertowego poniższe oświadczenia i dokumenty (pod rygorem jej nieważności):1) Oferta - wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, podpisana przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę. Zmiany treści formularza ofertowego w stosunku do załącznika nr 1 do siwz potraktowane będą jako oferta wariantowa, podlegająca odrzuceniu; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. Oświadczenia wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, składane na podstawie art. 44 ustawy; 3)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1). Aktualny tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert dokument, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia na podstawie art. 44 ustawy; 4) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 100 000 zł (ważnej co najmniej na okres związania ofertą; 5)Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek podstawowy, w której potwierdza się wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy [suma tych wartości (tj. wysokość posiadanych środków + wielkość zdolności kredytowej) musi równać się co najmniej cenie ofertowej brutto] ; 6) Upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę, w przypadku gdy ofertę podpisywała będzie osoba nieupoważniona w rejestrze; 7) Uchwała wspólników w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej.8) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, ul. Okrzei 6, pok. 2, cena brutto 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Okrzei 6 - pok. nr 15, do dnia 22 lipca 2008 - do godz.12 00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.