To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Stargard Szczeciński: Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755.
Numer ogłoszenia: 144751 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121475 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Projekt zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg wewnętrznych w Małkocinie na działce nr 742 i nr 755 wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej stanowiącej załącznik do siwz. 2) W skład dokumentacji projektowo- kosztorysowej wchodzą: a) Opis techniczny. b) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy). c) Tabela nr 1 pt. Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi d) Tabela nr 2. Parametry geometryczne zjazdów do posesji e) Tabela nr 3 pt. Obliczenie frezowania nawierzchni bitumicznej f) Tabela nr 4 pt. Obliczenie wyrównania masą AC11W 50-70 g) Plan zagospodarowania terenu- rysunek h) Profil podłużny odcinka A- rysunek i) Profil podłużny odcinka B- rysunek j) Przekroje poprzeczne -normalne odcinek A -rysunek k) Przekroje poprzeczne -normalne odcinek B- rysunek l) Przekroje podłużne zjazdów- rysunek m) Szczegóły konstrukcyjne- rysunek n) Przekroje poprzeczne do przedmiaru robót- rysunek o) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Rbót p) Informacja BIOZ. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wychodzące w zakresie zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: a) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz Zamawiającego. 4) Lokalizacja zadania inwestycyjnego- wskazane działki które dotyczy pozwolenie na budowę. 5) Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy, na który składa ofertę, obejmującą wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). Uwaga: Wykonawca który uzyska zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w Rozdziale 3 zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz, postanowieniami umowy, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi, przepisami prawa energetycznego, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 8) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 9) Warunki płatności: Faktury płatne, przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Podstawą wystawienia faktur jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru bez stwierdzonych wad. 10) W okresie trwania gwarancji jakości Wykonawca przystąpi do usunięcia każdej stwierdzonej przez Zamawiającego usterki na przedmiocie umowy, w ciągu 3 dni, od otrzymania od zamawiającego zgłoszenia faksem, niezwłocznie potwierdzonego pismem. Zagwarantowany termin usunięcia wad i usterek to termin do 14 dni od dnia zgłoszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rebudrog Sp. z o.o.,, Rębusz, 73-240 Bierzwnik, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316626,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212457,96
Oferta z najniższą ceną: 212457,96 / Oferta z najwyższą ceną: 294799,16
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.