To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń drukujących dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 144766 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103572 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5228000, faks 089 5228082.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń drukujących dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek i urządzeń drukujących dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie. 6. 2. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: - fabrycznie nowy, - nie regenerowany, - opakowany hermetycznie, - nie noszący śladów użytkowania, - którego wydajność, zgodnie z normą ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, jest co najmniej taka jak materiału zalecanego przez producentów sprzętu, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, - który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, - posiadający aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy. 6. 3. Przez producenta rozumie się podmiot ponoszący koszty związane z produkcją i oznaczony jako producent na opakowaniu produktu, bez względu na zatrudnionych przez niego podwykonawców. 6. 4. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Zamawiane produkty muszą być fabrycznie nowymi (nowo wytworzone w całości), nieregenerowane, nierefabrykowane w ponownym procesie produkcji, wyposażone w fabrycznie nowe: obudowy, dysze, bębny, opakowania itp., nie noszące znamion otwierania, zaopatrzone w etykiety z terminem ważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 6. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - Kosztorys ofertowy, zawierającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości oraz jednostkę miary i ilości, a także nazwę producenta oraz numer katalogowy lub symbol handlowy producenta, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności (nie krótszy niż 12 miesięcy). Po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę tego wykazu, stanowi on oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy). 6. 6. Wszystkie oferowane materiały winny być wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi. 6. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Zamawiający rozumie równoważność w sposób określony dla każdego z produktów w załączniku nr 2 do SIWZ - Kosztorys ofertowy. 6. 8. Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. 6. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE TADEX SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J., ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49122,44
Oferta z najniższą ceną: 49122,44 / Oferta z najwyższą ceną: 178764,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.