eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa protez samorozprężalnych nr sprawy



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa protez samorozprężalnych nr sprawy: EO 2722/VIII/06

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, do kontaktów: mgr Paulina Mróz, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321736, fax 081 5329486, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, Paulina Mróz, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5324153, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, Paulina Mróz, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5324153, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, Paulina Mróz, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, fax 081 5324153, www.spsk1.lublin.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa protez samorozprężalnych nr sprawy: EO 2722/VIII/06. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: proteza przełykowa, samorozprężalne, metalowe stenty do protezowania zwężeń przełyku - 50 szt. Zadanie 2: protezy do wpustu żołądka, samorozprężalne, metalowe stenty do protezowania wpustu żołądka - 30 szt. Zadanie 3: protezy jelitowe, samorozprężalne, stenty do protezowania zwężeń jelitowych - 10 szt. Zadanie 4: protezy żółciowe, samorozprężalne, metalowe stenty do protezowania zwężeń dróg żółciowych - 5 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPSK 1, ul. Staszica 16, 20-080 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1: protezy przełykowe - 50 szt. Zadanie 2: protezy do wpustu - 30 szt. Zadanie 3: protezy jelitowe - 10 szt. Zadanie 4: protezy żółciowe - 5 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie 1: 4000,00 Zadanie 2: 1400,00 Zadanie 3: 600,00 Zadanie 4: 300,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw "protez", a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3, lecz nie więcej niż 5, dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje odrzucenia oferty). Przez daty wykonania dostaw należy rozumieć dzień, miesiąc i rok początku oraz końca realizacji umowy/dostawy. Dokument winien potwierdzać należyte wykonanie dostaw zrealizowanych w całości. Z dokumentów winno jasno wynikać, że dotyczą one dostaw wymienionych w wykazie. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży (lub obrót) będzie wynosił nie mniej niż 150% łącznej wartości zaoferowanego asortymentu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.05.2006, godzina 12:30, SPSK-1, ul. Staszica 11, sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.