To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Łódź: ZP/25/2016 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 144822 - 2016; data zamieszczenia: 13.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8027 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/25/2016 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe
1. Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210 x 12/6 (1+2) - 31 200 szt.
2. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+2) - 30 op.
3. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+3) - 45 op.
4. Składanka komputerowa 250 x 12 (1+0) - 2 op.
5. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+0) - 2 op.
6. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+1) - 2 op.
7. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+2) - 3 op.
8. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+3) - 1 op.
PAKIET 2 - Papier ksero
1. Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 3 750 ryz
2. Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ - 10 ryz
3. Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 75 ryz
4. Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 1 000 ryz
PAKIET 3 - Blok makulatorowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz
1. Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) - 50 szt.
2. Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) - 50 szt.
3. Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) - 100 szt.
4. Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) - 100 szt.
5. Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) - 100 szt.
6. Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 100 szt.
7. Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 100 szt.
8. Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 100 szt.
9. Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm - 10 kg
10. Kostki klejone 92 x 77 x 60 mm/1op.-500 kartek klejonych/ - 25 op.
11. Bloczki samoprzylepne 75 x 75 mm /1bl. - 100 kartek/ - 25 bl.
12. Skorowidz A-4 twarda oprawa, szyte, 96 kartek - 5 szt.
13. Skorowidz 1/2 A-4 twarda oprawa, szyte, 96 kartek - 5 szt.
14. Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących foliowych, w zestawie min. 100 zakładek w różnych
kolorach, min. trzy kolory - 150 op.
15. Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących z oznaczeniem na podpis, wymiary 20x50 mm, w zestawie
min. 100 zakładek w różnych kolorach, min. trzy kolory - 10 op.
16. Przekładki do segregatora kartonowe 240 x 105 mm /op. 100 szt/ - 3 op.
17. Wąsy do skoroszytów - 800 szt.
PAKIET 4 - Koperty białe 1. Koperty białe C-6 samoprzylepne - 12 000 szt.
2. Koperty białe C-5 samoprzylepne - 9 000 szt.
3. Koperty białe C-4 samoprzylepne - 18 000 szt.
4. Koperty białe B-5 samoprzylepne - 18 000 szt.
5. Koperty białe B-4 samoprzylepne - 500 szt.
6. Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym lub lewym wg. zapotrzebowania - 1 000 szt.
7. Koperty białe DL samoprzylepne - 500 szt.
8. Koperty białe C4 HK z rozszerzonym dnem - 500 szt
PAKIET 5 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.
1. Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ - 5 szt.
2. Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ - 5 szt.
3. Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/ (czarny, niebieski, zielony) - 240 szt.
4. Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/ (czarny, czerwony, niebieski) - 4 szt.
5. Wkład do posiadanego przez Zamawiającego numeratora automatycznego /REINER B6K/ - 5 szt.
6. Zwilżacz do palców - 3 szt.
7. Pinezki /op.-100 szt./ - 3 op.
8. Spinacze metalowe duże /op.-100 szt./ - 100 op.
9. Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ - 800 op.
10. Spinacze typu klip 7 mm (op. 12 szt) - 24 szt.
11. Spinacze typu klip 15 mm (op. 12 szt) - 24 szt.
12. Temperówka - 40 szt.
13. Nożyczki 19 cm - 50 szt.
14.Gumka - 50 szt.
15. Linijka 30 cm - 50 szt.
16. Linijka 50 cm - 10 szt.
17. Klej biurowy w płynie 40 ml - 300 szt.
18. Dziurkacz - 30 szt.
19. Dziurkacz duży, żeliwny - 5 szt.
20. Zszywacz - 60 szt
21. Zszywacz mini - 6 szt.
22. Zszywacz do 100 kartek - 1 szt.
23. Zszywki do zszywacza 100 kartek - 12 op.
24. Zszywki 24/6 - 1 200 op.
25. Zszywki mini No 10 - 60 op.
26. Datownik automatyczny - 30 szt.
27. Numerator automatyczny , obudowa plastikowa, metalowa czcionka, na 5 ostatnich pierścieniach opcja
powtarzania numeru 0, 1-6,12 i 20 razy, na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole,wysokość cyfr 4.5 mm -2 szt
PAKIET 6 - Taśmy różne
1. Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic typu Tovel i Biltz C-20 /2 wierszowa/ - 500 szt.
2. Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m - 500 szt.
3. Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m - 20szt.
4. Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m - 300 szt.
5. Taśma dwustronnie klejąca 18 mm x 5 m - 10 szt.
6. Taśma dwustronnie klejąca 24 mm x 5 m - 10 szt.
PAKIET 7 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki
1. Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania - 400 op.
2. Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania - 200 op.
3. Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV - 1 000 szt.
4. Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV - 100 szt.
5. Segregatory A-5 - szeroki, pokryty PCV - 50 szt.
6. Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania - 2 000 szt.
7. Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana - 40 000 szt. 8. Teczka do podpisu harmonijkowa - 30 szt.
9. Teczka plastikowa A-4, wiązana - 500 szt.
PAKIET 8 - Koperty szare, podkładki, okładki skoroszytowe
1. Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na
rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubośc ok.. 3 mm - wg. wzoru
stanowiącego załacznik nr 8 do SIWZ. - 100 szt.
2. Pudła archiwizacyjne z tektury falistej 326 x 264 x 100 mm - 750 szt.
3. Klipsy archiwizacyjne - 750 szt.
4. Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską
Introkal/ - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. - 1 500 szt.
5. Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr10 do SIWZ. - 1 000 szt.
PAKIET 9 - Papiery, kartony ozdobne
1. Karton ozdobny A4 gramatura 200 g/m2 - kolor w.g zamówień - 200 ark
2. Papier biały satynowy A3 o gramaturze 220-300 gładki / op. 250 arkuszy / - 2 op.
3. Papier biały satynowy A4 o gramaturze 250 g/m2 gładki / op. 250 arkuszy / - 3 op.
4. Przezroczysta folia A4 do wydruków atramentowych - 10 szt.
5. Karton ozdobny A4 gramatura 25-280 g/m2 biały, tłoczony - kolor w.g zamówień - 200 ark.
PAKIET 10 - Naklejki punktowe kolorowe, taśma samoprzylepna
1. Naklejki punktowe kolorowe, średnica 8-10 mm, na wieczko probówek do długotrwałego przechowywania w lodówce i zamrażarce /op.5000 szt/ - 2 op.
2. Taśma samoprzylepna do opisywania probówek, opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem itp.Taśma nie pozostawia śladów po odklejeniu, do ponownego użytku. Odporna na wodę i kwas, trwała w temperaturze od -23° C do -121° C. Kolor biały lub bardzo - 30 rol..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9007,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12238,50
Oferta z najniższą ceną: 10527,57 / Oferta z najwyższą ceną: 12238,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35675,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48754,13
Oferta z najniższą ceną: 48754,13 / Oferta z najwyższą ceną: 50565,30
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2077,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2769,47
Oferta z najniższą ceną: 2700,61 / Oferta z najwyższą ceną: 2769,47
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4395,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5239,80
Oferta z najniższą ceną: 5239,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10756,35
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2775,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4282,25
Oferta z najniższą ceną: 3072,29 / Oferta z najwyższą ceną: 4282,25
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1057,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1353,49
Oferta z najniższą ceną: 1353,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1397,03
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26446,23
Oferta z najniższą ceną: 26164,56 / Oferta z najwyższą ceną: 26446,23
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski Sp. J., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600,24
Oferta z najniższą ceną: 600,24 / Oferta z najwyższą ceną: 600,24
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.