Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Czeladź: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 01. 09. 2016 r. do 31.12 .2016 r . z podziałem na zadania:
ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
ZADANIE C - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE
ZADANIE D - MROŻONKI
Numer ogłoszenia: 144835 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 01. 09. 2016 r. do 31.12 .2016 r . z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE ZADANIE C - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE ZADANIE D - MROŻONKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 04. 01. 2016 r. do 30. 06 .2016 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KOD CPV:03212000-0, 03220000-9 , 15330000-0 ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE KOD CPV: 15100000-9 ZADANIE C - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE KOD CPV - 03111200-4 , 03212212-9,15400000-2, 15500000-3 , 15600000-4 , 15800000-6 ZADANIE D- MROŻONKI KOD CPV - 15220000-0 , 15331170-9 , 15432100-5 , 15851000-8.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.10.00.00-9, 03.11.12.00-4, 03.21.22.12-9, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.22.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.43.21.00-5, 15.85.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U.DAMEX Damian Surmański, ul. Wincentego Witosa 90 A, 42-603 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26494,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22503,53
Oferta z najniższą ceną: 22503,53 / Oferta z najwyższą ceną: 31916,32
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JĘCEK-FORMA MONIKA F.H.U. "MAWI"
jakie przetargi wygrała firma
JĘCEK-FORMA MONIKA F.H.U. "MAWI"
- F.H.U. MAWI Monika Jęcek - Forma, ul. Władysława Hibnera 2, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19912,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16986,67
Oferta z najniższą ceną: 16986,67 / Oferta z najwyższą ceną: 19190,19
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Hurtownia Mrożonek i Lodów CAPRI Marian Bała, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16474,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16118,15
Oferta z najniższą ceną: 16118,15 / Oferta z najwyższą ceną: 20040,55
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: MROŻONKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Hurtownia Mrożonek i Lodów CAPRI Marian Bała, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18891,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15158,38
Oferta z najniższą ceną: 15158,38 / Oferta z najwyższą ceną: 18540,67
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Orzeszki ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.