eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła, których właścicielem jest Gmina Piła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14484 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Piła: Wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła, których właścicielem jest Gmina Piła
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1804-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, krajowy numer identyfikacyjny 63833000000, ul. Pl. Staszica  10, 64920   Piła, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 126 210, faks 672 123 566, e-mail bzp@um.pila.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła, których właścicielem jest Gmina Piła

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Piła obejmującej eksploatację i konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Piła. Usługa obejmuje: 1) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach, 2) likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego i parkowego: wymiana uszkodzonych elementów: źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, konstrukcji wsporczych oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, naprawy szaf oświetlenia ulicznego, badania uzupełniające linii kablowych, sprawdzanie obwodów sterowania oświetlenia, likwidacja innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 3) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, 4) przywrócenie terenów (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac, 5) prowadzenie zapisów prac zgłoszonych - raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac, 6) oględziny urządzeń oświetlenia na życzenie Zamawiającego, 7) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym w sprawach związanych z zasilaniem energetycznym. 2. Zestawienie kosztów zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ 3. Prace awaryjne nieuwzględnione w zestawieniu kosztów zamówienia będą rozliczane na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o składniki cenotwórcze: a) roboczogodziny - wykazanej w zestawieniu kosztów zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ) b) ceny materiałów, koszty zakupu materiałów, koszty ogólne Ko od R i S, zysk kalkulacyjny od R,S i Ko,- średnie z województwa wielkopolskiego dla branży elektrycznej lub za zgodą Zamawiającego wg. faktur zakupu. 4. Wykonawca zapewni całodobową zdolność do niezwłocznego usuwania lub zabezpieczenia miejsca uszkodzeń i awarii mających istotny wpływ na zachowanie bezpieczeństwa pracy urządzeń, ludzi i otoczenia. 5. Prace związane z wycinką gałęzi zasłaniających oprawę oświetleniową, oraz z wycinką gałęzi powodujących zagrożenie dla sieci będą realizowane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile na zlecenie Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni: a) całodobowy dostęp do elektronicznego systemu zgłaszania awarii oświetlenia, b) całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt, oraz zagrożenia pożarowego. 7. Wykonawca wykonujący prace związane z zamówieniem na pasie drogowym którego właścicielem jest Zamawiający, zajmował będzie pas drogowy nieodpłatnie. W przypadku poniesienia przez Wykonawcę kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, którego zarządcą nie jest Zamawiający, koszty te zostaną doliczone do wykonanej usługi jako osobna pozycja w fakturze. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace: a) grupowa wymiana źródeł światła (ponad 20 sztuk w ciągu) - 12 miesięcy, b) wymiana oprawy - 12 miesięcy, c) wymiana słupa - 12 miesięcy. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy materiałów ( oprawy oświetleniowe, żarówki, lub słupy oświetleniowe uzyskane w wyniku przebudowy oświetlenia) do realizacji pojedynczych czynności na warunkach ustalonych indywidualnie z Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT127285.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EL-SERWIS spółka jawna Czarnecki Łukasik,  biuro@el-serwis.com.pl,  ul. Żwirowa 9,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156560.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147452.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29609.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.