To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Radomsko: Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych oraz obsługa stacji Trafo
Numer ogłoszenia: 144889 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124467 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych oraz obsługa stacji Trafo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie obsługi i konserwacji systemów niskoprądowych oraz obsługa stacji TRAFO Przedmiot zamówienia podzielony na dwa zadania/ pakiety: PAKIET NR 1- Obsługa i konserwacja systemów niskoprądowych polegających na : 1. Współpracy z Sekcją Gospodarczą Szpitala, również w relacjach z firmami zewnętrznymi obsługującymi instalacje budynkowe w zakresie przeglądów okresowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem budynku. 2. Konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru ( SCHRACK) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta, polegającej m.in. na: -Sprawdzaniu poprawności działania, stanu technicznego i regulacji parametrów centrali p.poż. SCHRACK -Konserwacji czujek -Sprawdzeniu poprawności zadziałania sygnalizacji zagrożenia pożarem, -Sprawdzeniu poprawności zadziałania automatycznego systemu powiadamiania służb ratowniczych, -Sprawdzaniu układu zasilającego i wszystkich urządzeń pomiarowych podłączonych do centrali, -Sprawdzeniu stanu i ewentualnej naprawie lub wymianie przycisków, szybek, manipulatorów, bezpieczników, -Sprawdzeniu stanu i ewentualnej naprawie podłączeń linii dozorowych, stanu połączeń w centrali wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych, -Czyszczeniu centrali -Sprawdzaniu i regulacji parametrów zasilaczy oraz sprawdzeniu awaryjnego źródła zasilania, -Sprawdzeniu stanu technicznego baterii akumulatorów bezobsługowych, wartości napięcia prądu ładowania, -Sprawdzeniu automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia sieci, -Sprawdzeniu stanu zabezpieczeń, -Czyszczeniu akumulatorów i konserwacji podłączeń elektrycznych -Konserwacji okablowania i pionów instalacyjnych -Sprawdzeniu działania każdej linii dozorowej - sprawdzeniu stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnalizacyjnych, zamocowania uchwytów, obejm podtrzymujących, -Usunięciu zauważonych uszkodzeń linii dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, -Sprawdzeniu działania każdej linii dozorowej za pomocą imitatora dymu, -Sprawdzeniu komunikacji, poprawności przekazywania sygnałów o stanach zagrożenia pożarowego pomiędzy dźwiękowym systemem ostrzegawczym, a systemem ppoż i w razie wykrycia nieprawidłowości naprawa, -sprawdzeniu stanu technicznego i zamocowania sygnalizatorów pożaru, czujek, przycisków, wskaźników zadziałania, sygnalizatorów akustycznych -sprawdzeniu poprawności działania czujek, przycisków, -sprawdzeniu poprawności działania i usunięciu uszkodzeń systemów oddymiających, drzwi automatycznych oraz systemu zarządzania jazdą pożarową wind -sporządzenie pisemnego raportu z konserwacji systemu ppoż (dwa razy do roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej 3. Konserwacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (VIGIL EVAS), w zakres której wchodzi m.in.: 1) Przegląd wykonywany co pół roku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta obejmujący m.in.: a) Sprawdzenie działania mikrofonów, b) Sprawdzenie zawartości pamięci z komunikatami alarmowymi, c) Sprawdzenie poziomów obciążenia wzmacniaczy, d) Sprawdzenie poprawności podłączeń, e) Sprawdzenie poprawności wskazań wskaźników i sygnalizacji błędów, f) Sprawdzenie poprawności działania linii głośnikowych, g) Dokonanie czynności czyszczących i konserwacyjnych poszczególnych modułów aparatury audio, h) Uruchomienie ponowne zgodnie z procedurą uruchomienia systemu Voice Alarm, 2) Zakres czynności konserwacyjnych wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami producenta raz w roku obejmuje m.in. a) Dokonanie próbnego pomiaru SPL i współczynnika zrozumiałości mowy 3) Zamawiający wymaga, aby po każdym przeglądzie Wykonawca przekazywał w formie papierowej raport serwisowy. 4. Obsługa Systemów Niskoprądowych : a. Systemu Sygnalizacji Pożaru (SCHRACK), polegającej m.in. na: -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących instalacji ppoż zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -Wymiana papieru do drukarki w centrali p. poż. wg potrzeb -Wymiana baterii na płytach głównych i akumulatorów zasilania awaryjnego wg potrzeb -Wymiana szybek w ręcznych ostrzegaczach pożarowych wg potrzeb; -Rozbudowa istniejącego systemu ppoż, wraz z aktualizacją dokumentacji oraz aktualizacją i konserwacją systemu wizualizacji pożaru, -raz na trzy miesiące przeszkolenie/doszkolenie załogi z zasad obsługi systemu ppoż zakończone próbnym alarmem oraz raportem -uczestniczenie w trakcie kontroli Szpitala ze strony Straży Pożarnej b. Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (VIGIL EVAS) polegającej m.in. na: -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego c. Systemu Przyzywowego (SCHRACK) -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -Przegląd i czyszczenie mechanizmów -sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej -rozbudowa systemu w miejscach tego wymagających. d. Systemu Kontroli Dostępu (ROGER) -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej e. Systemu Domofonowego ( MIWI-URMET) -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -sprawdzenie stanu - raz na pół roku - zakończone pisemnym raportem serwisowym przekazanym Kierownikowi Sekcji Gospodarczej -przegląd i czyszczenie mechanizmów oraz sprawdzenie stanu zasilania f. Systemu TV- SAT -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego g. Sieci strukturalnej ( TYCO) -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego h. Wentylacji i klimatyzacji BMS (TAC) - W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiająceg -Raz na kwartał raportowanie w formie pisemnej Kierownikowi Sekcji Gospodarczej o koniecznych czynnościach celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu i. Systemu włamania i napadu SSWiN (GALAXY) -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji, wykonywanej 2 razy w roku systemów i instalacji SSWiN należy: a) przegląd i ogólne sprawdzenie stanu instalacji, b) czyszczenie elementów systemu, c) sprawdzenie czujników alarmowych i przycisków napadowych, d) sprawdzenie zadziałania sygnalizatorów, e) sprawdzenie i programowanie linii dozorowych, f) sprawdzenie stanu zasilania podstawowego i awaryjnego, g) testowanie całego systemu łącznie z przeprowadzeniem próbnego alarmu. -sporządzenie pisemnego raportu ze stanu systemu (dwa razy do roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej j.systemu kamer i monitoringu: -W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy - usługa wykonana bezpłatnie w ramach umowy. W przypadku konieczności wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy na koszt Zamawiającego). Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. -Usuwanie awarii bieżących systemu zgłaszanych przez przedstawicieli Zamawiającego -sporządzenie pisemnego raportu ze stanu systemu (raz w roku), wraz z naniesionymi wszystkimi wykonanymi czynnościami oraz wykrytymi usterkami oraz przekazanie go Kierownikowi Sekcji Gospodarczej. 5. Pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego przez 24h w każdym dniu przez 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy tj.: a)- Obsługa Systemów Niskoprądowych w dni powszednie/ od poniedziałku do piątku/ od godziny 8.00 do godz. 18.00- pracownik na terenie siedziby Zamawiającego, b)- dyżury na telefon od 18:00 do 8:00 dnia następnego, soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. PAKIET NR 2- Obsługa stacji TRAFO- obsługa ruchowa i eksploatacyjna elementów systemu elektroenergetycznego stacji 15/0,4 kV Nr A-90 1. Całodobowa obsługa ruchowa w zakresie stacji TRAFO - manipulacji łączeniowych , - pełnieniu funkcji dopuszczającego w rozdzielni 15 kV, 0,4 kV i pomieszczeniach transformatorów 15/0,4 kV , - nadzorowanie brygad pracujących w pomieszczeniach rozdzielni 15 kV , 0,4 kV i transformatorów 15/0,4 kV , - utrzymywanie sprawności oświetlenia wewnętrznego rozdzielni 15 kV, 0,4 kV i pomieszczeń transformatorów , - określania zakresu uszkodzeń lub awarii , - prowadzenie dziennika operacyjnego. 2. Obsługa eksploatacyjna w zakresie wymaganym przez przepisy eksploatacji i dokumentacje techniczno ruchowe, dotyczące linii 15 kV, rozdzielni 15 kV i transformatorów 15/0,4 kV, rozdzielni 0,4 kV w tym: - prowadzenie niezbędnej dokumentacji eksploatacyjnej - wykonywanie oględzin i przeglądów technicznych. 3. Kontrola współczynników cos fi oraz tg fi. 4. Wykonywanie przeglądów okresowych- miesięcznych stacji transformatorowych. 5. Wykonywanie przeglądów okresowych- rocznych stacji transformatorowych dla potrzeb zakładu energetycznego. 6. Sporządzanie miesięcznego bilansu zużycia energii elektrycznej na podstawie faktur dostarczanych przez Szpital. 7. Badanie techniczne sprzętu BHP, gumowego co 6-miesięcy, drążki co 12 miesięcy, wskaźniki co 6 miesięcy. 8. Okresowe badanie urządzeń energetycznych kamerą termowizyjna. 9. Lokalizowanie uszkodzeń przy użyciu specjalistycznego sprzętu z wyjątkiem tzw. wozu pomiarowego. 10. Pozostawanie w gotowości do świadczenia umowy na rzecz Zamawiającego przez 24h w każdym dniu obowiązywania umowy tj. przegląd zakończony raportem serwisowym- raz w miesiącu oraz dyżury na telefon przez 24h/dobę w każdym dniu obowiązywania umowy. Zestawienie obiektów systemu elektroenergetycznego z granicami podziału dla Pakietu nr 2 1. Linia kablowa 15 kV od stacji transformatorowej 5-0132 pole nr 4 do stacji transformatorowej A-90 Szpital pole nr 13 2. Linia kablowa 15 kV od złączaZK SN 5-ZI84 do stacji transformatorowej A-90 Szpital pole nr 1. 3. Rozdzielnia 15 kV w stacji transformatorowej A-90. 4. Kable 15 kV zasilające transformatory 15/0,4 kV. 5. Transformatory 15/0,4 kV. 6. Rozdzielnia główna wraz z układem kompensacji mocy biernej. W eksploatacji użytkownika obiektu pozostaje budynek stacji transformatorowej 15/0,4 kV..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elserwis Sławomir Ślęzak, ul. Wieniawskiego 47, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14022,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16236,00
Oferta z najniższą ceną: 16236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16236,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.