eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę urządzeń wielofunkcyjnych (urządzenia fotokopiujące i drukujące)



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Warszawa: Dostawę urządzeń wielofunkcyjnych (urządzenia fotokopiujące i drukujące)
Numer ogłoszenia: 144905 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę urządzeń wielofunkcyjnych (urządzenia fotokopiujące i drukujące).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wyposażonych zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną i spełniających określone w niej wymogi. Specyfikacja techniczna urządzeń wielofunkcyjnych Urządzenie I Ilość sztuk - 1 Parametry techniczne : -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A4) -co najmniej 22 str./min; -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A3) -co najmniej14 str./min; -Szybkość skanowania: (format A4) co najmniej 45 skanów na min przy rozdzielczości 300dpi; -Format kopii/wydruku: możliwość wykonania kopii/wydruku w formacie od A5 do A3; -Możliwość druku na kopertach o formacie od A5 do A3; -Minimalne podawanie papieru : co najmniej 2 kasety; liczba arkuszy w kasetach nie mniejsza niż 1100 -Podajnik ręczny: na co najmniej 50 ark. formatu A4; -Automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych; -Moduł dwustronnego drukowania; -Finiszer zszywający i dziurkujący na 4 dziurki; -Kolorowy panel dotykowy z podglądem skanowanego lub przechowywanego w pamięci dokumentu; -Minimum 1.000 kodów dostępu; -Funkcja skanowania w formacie co najmniej TIFF, PDF; -Funkcja drukowania sieciowego; -Moduł faksu; -Minimum 100 skrzynek mailbox; -Dysk twardy: co najmniej 20 GB; -Pamięć: co najmniej 512 MB RAM; -Rozdzielczość drukowania: minimum 2400x600 DPI; -ZOOM: możliwość zoomu w przedziale od 25% do 400 %; -Czas nagrzewania: nie dłuższy niż 30 sekund; -Pierwsza kopia: poniżej 4,9 sekund; -Gramatura obsługiwanego papieru: co najmniej obejmująca papier o gramaturze od 64 do 128g; -Maksymalne miesięczne obciążenie: min. 21 000 kopii miesięcznie; -Kopiowanie ciągłe: co najmniej 999 stron; -Toner na min. 21 000 kopii; -Bęben światłoczuły na min 75 000 kopii. Urządzenie II Ilość sztuk- 1 Parametry techniczne : -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A4) -co najmniej 22 str./min; -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A3) -co najmniej 14 str./min; -Szybkość skanowania: (format A4) co najmniej 45 skanów na min przy rozdzielczości 300dpi; -Format kopii/wydruku: możliwość wykonania kopii/wydruku w formacie od A5 do A3; -Możliwość druku na kopertach o formacie od A5 do A3; -Minimalne podawanie papieru: co najmniej 2 kasety; liczba arkuszy w kasetach nie mniejsza niż 1100 -Podajnik ręczny: na co najmniej 50 ark. formatu A4; -Automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych; -Moduł dwustronnego drukowania; -Minimum 1.000 kodów dostępu; -Minimum 100 skrzynek mailbox; -Funkcja drukowania sieciowego; -Dysk twardy: co najmniej 20 GB; -Pamięć: co najmniej 512 MB RAM; -Rozdzielczość drukowania: minimum 2400x600 DPI; -ZOOM: możliwość zoomu w przedziale od 25% do 400 %; -Czas nagrzewania: nie dłuższy niż 30 sekund; -Pierwsza kopia: poniżej 4,9 sekund; -Gramatura obsługiwanego papieru: co najmniej obejmująca papier o gramaturze od 64 do 128g; -Maksymalne miesięczne obciążenie: min. 21 000 kopii miesięcznie; -Kopiowanie ciągłe: co najmniej 999 stron; -Toner na min. 21 000 kopii; -Bęben światłoczuły na min 75 000 kopii. Urządzenie III Ilość sztuk- 1 Parametry techniczne : -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A4) -co najmniej 55 str./min; -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A3) -co najmniej 32 str./min; -Szybkość skanowania minimum 100 obrazów/min formatu A4 -Format kopii/wydruku: możliwość wykonania kopii/wydruku w formacie od A5 do A3; -Możliwość druku na kopertach o formacie od A5 do A3; M -Minimalne podawanie papieru: co najmniej 2 zasobniki (liczba arkuszy w zasobnikach nie mniejsza niż 3000) i co najmniej 2 kasety; liczba arkuszy w kasetach nie mniejsza niż 1100 -Podajnik ręczny: na co najmniej 50 ark. formatu A4; -Możliwość rozbudowy modułu podawania papieru do łącznej pojemności zasobników min 7000 arkuszy -Automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych; -Moduł dwustronnego drukowania; -Finiszer zszywający i dziurkujący na 4 dziurki; -Kolorowy panel dotykowy z podglądem skanowanego lub przechowywanego w pamięci dokumentu; -Minimum 1.000 kodów dostępu; -Funkcja skanowania w formacie co najmniej TIFF, PDF; -Funkcja drukowania sieciowego PCL 5e i PCL 6 -Dysk twardy: co najmniej 40 GB; -Pamięć: co najmniej 1 GB RAM; -ZOOM: możliwość zoomu w przedziale od 25% do 400 %; -Czas nagrzewania: nie dłuższy niż 30 sekund; -Pierwsza kopia: poniżej 3,3 sekund; -Gramatura obsługiwanego papieru: co najmniej obejmująca papier o gramaturze od 64 do 200g; -Maksymalne miesięczne obciążenie: min. 48 000 kopii miesięcznie; -Kopiowanie ciągłe: co najmniej 9000 stron; -Toner na min. 48 000 kopii; -Bęben światłoczuły na min 3 000 000 kopii Urządzenie IV Ilość sztuk- 2 Parametry techniczne : -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A4) -co najmniej 16 str./min; -Szybkość drukowania/kopiowania: (format A3) -co najmniej 10 str./min; -Format kopii/wydruku: możliwość wykonania kopii/wydruku w formacie od A5 do A3; -Możliwość druku na kopertach o formacie od A5 do A3; -Minimalne podawanie papieru: co najmniej 1 kaseta; liczba arkuszy w kasetach nie mniejsza niż 250 -Podajnik ręczny: na co najmniej 80 ark. formatu A4/A3; -Pamięć: co najmniej 128 MB RAM; -Rozdzielczość drukowania: minimum 1200x600 DPI; -Funkcja drukowania sieciowego; -ZOOM: możliwość zoomu w przedziale od 50% do 200 %; -Czas nagrzewania: nie dłuższy niż 13 sekund; -Pierwsza kopia: poniżej 8 sekund; -Gramatura obsługiwanego papieru: co najmniej obejmująca papier o gramaturze od 64 do 128g; -Maksymalne miesięczne obciążenie: min. 8 000 kopii miesięcznie; -Kopiowanie ciągłe: co najmniej 90 stron; -Toner na min. 8 000 kopii; -Bęben światłoczuły na min 55 000 kopii Wszystkie urządzenia wielofunkcyjne muszą posiadać certyfikat CE Wymogi dotyczące gwarancji urządzeń wielofunkcyjnych 1.Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość zaoferowanych urządzeń wielofunkcyjnych. 2.Okres gwarancji każdego urządzenia wielofunkcyjnego wynosi 3 lata lub 500 000 kopii i rozpoczyna się z dniem dostawy i podpisania protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli stron. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest wydać sporządzone w języku polskim instrukcje, opisy techniczne, schematy konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy oraz karty gwarancyjne i dokumenty określające zasady świadczenia usług pogwarancyjnych przez autoryzowany serwis obsługi. 3.Jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem serwisu, kosztami transportu do serwisu i do siedziby Zamawiającego oraz kosztami części i robocizny. 4.W razie wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie 1 dnia od momentu jej zgłoszenia (data i godzina uzgodniona z Zamawiającym) i dokona jej usunięcia w terminie 2 dni roboczych od przystąpienia do prac naprawczych. 5.W przypadku gdy w okresie 1 dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii lub usterki nie usunięto uszkodzenia lub naprawa urządzenia wymaga przetransportowania urządzenia z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach technicznych odpowiadających uszkodzonemu urządzeniu. 6.Gwarancja traci ważność gdy Zamawiający przeprowadzi naprawy lub istotne zmiany w sprzęcie bez zgody Wykonawcy. 7.Wykonawca nie może odmówić wymiany towaru wadliwego, jeżeli był on już naprawiany lub gdy wada jest tego rodzaju, że nie rokuje doprowadzenia przedmiotu umowy do jakości, jaką powinien mieć przedmiot pozbawiony wad eksploatowany zgodnie z instrukcją obsługi. 8.Wykonawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niezgodnego z przeznaczeniem używania rzeczy lub niewłaściwej obsługi. 9.W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże za pomocą innego dowodu, w szczególności - niniejszej umowy, istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia w/w warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny. 11.Postanowienia powyższe nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, określonych w Kodeksie Cywilnym. 12.Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie wraz z przepisami Kodeksu Cywilnego regulują w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. Jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne wydane przez Wykonawcę i sprzeczne z warunkami określonymi niniejszą umową albo nakładające na Zamawiającego dalej idące obowiązki niż wynikające z niniejszej umowy nie wiążą Zamawiającego. Wymogi dotyczące dostawy sprzętu Wykonawca dostarczy urządzenia wielofunkcyjne własnym transportem na własny koszt, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy /data i godzina/. Termin dostawy- do 14 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Dostawa obejmuje: transport, wniesienie, rozpakowanie, instalację, uruchomienie. Planowane miejsce przeznaczenia sprzętu (dostawy sprzętu przez Wykonawcę): Urządzenie nr II i III i IV - Warszawa - ul. Szwoleżerów 9, Urządzenie nr I -Warszawa ul. Kopernika 36/40 Urządzenie nr IV - Warszawa, ul. Canaletta 4 Obowiązki dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest w terminie (data i godziny) uzgodnionym przez strony jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostarczenia urządzeń przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie kompleksowej obsługi dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa punkcie 1 i 2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-464) przy ul. Szwoleżerów 9 (pokój nr 15),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.