Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Kielce: USŁUGI UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY LOTNISKA W MASŁOWIE K/KIELC OBEJMUJĄCE TRZYKROTNE KOSZENIE I ROZDRABNIANIE TRAWY ORAZ JEDNOKROTNE WAŁOWANIE POWIERZCHNI TRAWIASTEJ LOTNISKA
Numer ogłoszenia: 144918 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY LOTNISKA W MASŁOWIE K/KIELC OBEJMUJĄCE TRZYKROTNE KOSZENIE I ROZDRABNIANIE TRAWY ORAZ JEDNOKROTNE WAŁOWANIE POWIERZCHNI TRAWIASTEJ LOTNISKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Informacje ogólne 1.Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania infrastruktury lotniska w Masłowie k Kielc, obejmujące: trzykrotne koszenie i rozdrobnienie trawy oraz jednokrotne wałowanie powierzchni trawiastej lotniska przy ul. Jana Pawła II 9, Masłów Pierwszy w roku 2015. 2.Wysokość koszenia Zamawiający określa na nie niższą niż 5 cm i nie wyższą niż 8 cm; 3.Koszenie trawy i jej rozdrobnienie musi być wykonane w sposób ciągły (dzień po dniu) kosiarką bijakową (mulczer), posiadającą stosowną funkcję rozdrabniania skoszonej trawy; 4.Zamawiający nie dopuszcza, aby skoszona trawa nie została rozdrobniona i w takiej postaci zalegała na części trawiastej lotniska; 5.W obrębie pasa startowego na części trawiastej znajdują się urządzenia nawigacyjne oraz oświetlenie, w obrębie których Zamawiający wymaga, aby koszenie trawy odbyło się wyłącznie metodą ręczną. Zasięg koszenia ręcznego nie przekracza 5% całkowitej powierzchni podlegającej koszeniu. 6.Powierzchnia objęta jednorazowo koszeniem wynosi 35 ha, co oznacza, że zadaniem Wykonawcy będzie skoszenie łącznej powierzchni nie większej niż 105 ha w roku 2015, jej rozdrobnienie oraz uporządkowanie terenu, polegające na oczyszczeniu drogowych terenów przyległych celem wyeliminowania naruszenia zasad bezpieczeństwa w ruchu. Na terenach trawiastych, mogą występować odrosty i samosiewy drzew i krzewów, które Wykonawca musi usunąć w ramach koszenia. 7.Powierzchnia trawiasta objęta wymaganym przez Zamawiającego jednokrotnym wałowaniem wynosi 20 ha. 8.Zamawiający w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) załącza: zdjęcie poglądowe powierzchni objętej koszeniem trawy oraz zdjęcie poglądowe powierzchni objętej wałowaniem, przygotowane za pomocą geoportalu (teren zaznaczony kolorem czerwonym). 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty Wykonawcy. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres trwania każdorazowego koszenia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności, o której mowa w pkt. 2 i 3. 2.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów realizacji usługi, o których mowa w rozdziale III Załącznika nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz ofercie Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na dzień składania oferty, a uniemożliwiających jej wykonanie i/lub niesprzyjających warunków atmosferycznych. 3.Okoliczność, o której mowa w ust. 2 może być wywołana wskutek zdarzeń zewnętrznych, czy siły wyższej pozostających poza kontrolą Wykonawcy. Siła wyższa oznacza zdarzenie nadzwyczajne, w tym w szczególności spowodowane siłami przyrody, takie jak katastrofa, wypadek, atak terrorystyczny lub skutek działania innego czynu zabronionego, wojna, stan wojenny lub stan nadzwyczajny, któremu Wykonawca i/lub Zamawiający nie mogli zapobiec; którego wystąpienie w danym czasie nie mogło zostać w uzasadnionym zakresie przewidziane w chwili przyjmowania na siebie zobowiązania oraz uniemożliwiające wykonanie przez zamówienia. 4.Uszkodzenie sprzętu, czy wycofanie się Podwykonawcy ze współpracy, nie może być uznane za okoliczność nadzwyczajną, będącą podstawą do zmiany terminów o których mowa w ust. 2. 5.Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie za zgodą Stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C 2 III piętro pokój nr
347.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 213 (Kancelaria Urzędu), II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- Koszenie traw w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Koszenie poboczy dróg gminnych i placów gminnych
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.