Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Hel: Adaptacja poddasza na czytelnię Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Komandorskiej 2 w Helu
Numer ogłoszenia: 144926 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6777240, fax 058 6777277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.hel-miasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza na czytelnię Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Komandorskiej 2 w Helu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja poddasza na czytelnię Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Komandorskiej 2 w Helu. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe; 2) ściany i strop; 3) stolarkę; 4) roboty zewnętrzne (w tym rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne); 5) roboty wewnętrzne (w tym położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach oraz malowanie ścian i sufitów o powierzchni, posadzki), 6) instalacje elektryczne i sanitarne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnienia do kierowania budową; b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia c) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie - referencje 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej jedna będzie posiadać uprawnienia do kierowania budową, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o wpisie tych osób na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać minimum wykonanie 3 robót o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. 5)listy referencyjne potwierdzające zakresy wykonanych robót, oraz to że roboty budowlane przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ) zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.hel-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Helu, 84-150 Hel, ul. Wiejska 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Helu, 85-150 Hel, ul. Wiejska 50, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.