To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-05
Suwałki: Dostawa paliw ciekłych w obrocie bezgotówkowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni
w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 144933 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110831 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych w obrocie bezgotówkowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw ciekłych w obrocie bezgotówkowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w ilościach: 1) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 33 280 litrów; 2) olej napędowy ON - 382 880 litrów. 2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. w okresie 2 lat od daty podpisania umowy. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. 4. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy, paliwa w ilości większej lub mniejszej niż wskazana powyżej, wynikającej z aktualnych potrzeb. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości wskazanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 5. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na zasadzie bezpośredniego tankowania do zbiorników pojazdów i kanistrów w stacji paliwowej. 6. Wykonawca zapewni dla całości sprzętu Zamawiającego i jego obsługi bezpłatne elektroniczne karty (karta kierowcy + karta sprzętu) umożliwiające tankowanie zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego wykazami lub zaproponuje inny sposób rozliczenia transakcji zakupów bezgotówkowych. 7. W razie utraty karty, Wykonawca zapewni jej blokadę w momencie zgłoszenia przez Zamawiającego, uniemożliwiając dokonanie nią transakcji i w terminie trzech dni wyda inną kartę. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu przewidzianego na wydanie duplikatu karty do 10 dni, pod warunkiem zapewnienia innej tymczasowej formy bezgotówkowej transakcji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający będzie mógł korzystać z całej sieci stacji paliw, jeżeli Wykonawca posiada więcej niż jedną stację spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz.2063 z późn. zm.). 9. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu, z terminem zapłaty 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 10. Do każdej faktury VAT Wykonawca załączy szczegółowe zestawienia tankowań poszczególnego sprzętu z podziałem na działy: Dział Oczyszczania i Napraw, Dział Bieżącego Utrzymania, Dział Zieleni Miejskiej wykazując: - numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę sprzętu, - nazwisko tankującego, - ilość zatankowanego paliwa i jego rodzaj, - datę i godzinę tankowania, - cenę netto i brutto zatankowanego paliwa z uwzględnieniem rabatu. Zamawiający dopuszcza sytuację, że imię i nazwisko kierowcy tankującego będzie uwidocznione na fakturze tylko w przypadku posiadania karty imiennej. W przypadku karty wydanej na numer rejestracyjny, okaziciela czy sprzęt podpis kierowcy może widnieć na potwierdzeniu transakcji (kwicie WZ), które każdorazowo będzie wydawane po dokonaniu zakupu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza przesyłanie do faktur zbiorczych (papierowych) szczegółowych danych, określonych powyżej, w formie elektronicznej. 10. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z późniejszymi zmianami. Załączniki nr 1 i 2 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. (poz 1441) oraz w normach PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 11.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć świadectwo jakości paliwa potwierdzające jego zgodność z obowiązującymi normami w ciągu 3 dni od pisemnego zgłoszenia. 12. Wykonawca w okresie zimowy zapewni olej napędowy dostosowany do warunków zimowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.34.00 - 09.12.34.00 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SUWAŁKACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SUWAŁKACH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o.o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 934080,00
Oferta z najniższą ceną: 917952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 934080,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.