Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Zgorzelec: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej w budynku biurowym.
Numer ogłoszenia: 144933 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka", ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6491630, 6491633, fax 075 7754678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej w budynku biurowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik do niniejszej instrukcji. Szczegółowy zakres robót określa książka przedmiarów. wykończeniowe Przedmiotem zamówienia jest: wymiana instalacji centralnego ogrzewania: wymiana rur, grzejników wraz z zaworami w budynku (nr 8 ); instalację wody zimnej - wymiana rur oraz 3 umywalek; wymiana instalacji kanalizacyjnej w tym 3 kpl w/c; wykonanie pomieszczenia sanitarnego. Zamawiający dopuszcza możliwość przerw w realizacji zadania ze względu na specyfikę i charakter jednostki, w której będą prowadzone prace dotyczące w/w zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.100,00 zł (słownie: dwa tysięcy sto złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione na konto: PKO BP o/ Bolesławiec 30 10 20 21 37 0000 9202 0010 2673 w terminie do dnia 23.07.2008r. (decyduje data wpływu wadium na rachunek zamawiającego) w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 4.Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć:-Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykaz musi zawierać co najmniej trzy pozycje - zał. nr 3a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje, - Wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1.Wykonawca powinien dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach, w tym co najmniej jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - z zakresu robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego(zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane - t.j. z 2006r. , Dz.U.Nr 156, poz 1118 ze zmianami). i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - należy załączyć dokumenty urzędowe potwierdzające spełnienie warunków. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia niżej wskazanego oświadczenia:- Oświadczenie, że materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz odpowiadają:- Polskim Normom, -Wymogom wyrobów dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać realizację przynajmniej trzech robót o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zadania o wartości co najmniej 80 000,00 zł każda. Zał. 3 b. 3. Ddokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w budownictwie - z zakresu robót budowlanych wraz z dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej(zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4 i art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane - t.j. z 2006r. , Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). 4. Oświadczenie, że materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz odpowiadają: - Polskim Normom, - Wymogom wyrobów dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zm.). zał. 3 d. Ponatto oferta musi zawierać : 1).Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y - Załącznik nr 2 do siwz. 2).Wypełniony k o s z t o r y s o f e r t o w y sporządzony na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbiorót zał. do siwz 3). Oświadczenie wykonawcy, że n i e p o d l e g a wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 i spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - Załączniki NR 3 a do siwz. 4).Oświadczenie wykonawcy, że zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniamy warunki udziału w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. załącznik nr 3 5).Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w obiekcie Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka w Zgorzelcu ul. Przechodnia 8. - załącznik 3 c. 6). Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 7) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem PRZETARG co.wod-kan.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka budynek nr 8 - dział Administracja I piętro biurowiec, cena brutto 19 PLN lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, budynek nr 8 ,I piętro, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.