Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-20
Warszawa: Przedmiotem postępowania jest zakup sprzętu techniki specjalnej (z podziałem na 7 zadań)
Numer ogłoszenia: 144934 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, fax 022 6011857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest zakup sprzętu techniki specjalnej (z podziałem na 7 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia obejmuje: Zadanie I Palmtop (np. ETEN Glofiish X500 - lub równoważny) - 4 kpl. Zadanie II Reflektor przenośny - 9 szt. Zadanie III Nawigacja samochodowa GPS - 25 szt. Zadanie IV Mini monookular noktowizyjny (np. MUN firmy INSIGHT TECHNOLOGY - lub równoważny) - 5 kpl. Zadanie V Endoskop giętki z oświetlaczem - 3 szt. Zadanie VI Projektor multimedialny - 25 szt. Zadanie VII Zestaw video bezprzewodowy 2,4 GHz - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.21.10.00 - Przyrządy nawigacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.00.00 - Przyrządy nawigacyjne Oryginalny kod CPV: 31.52.70.00 - Reflektory punktowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.70.00 - Reflektory punktowe Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 32.22.30.00 - Aparatura nadawcza wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.22.30.00 - Aparatura nadawcza wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie uznana za ważną, jeżeli będzie: a) zgodna z Ustawą Pzp. b) zgodna z wymogami określonymi w SIWZ. c) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert, 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp. Wzór oświadczenia wykonawcy o spełnieniu powyższych warunków zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu są oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale IV SIWZ, które wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: 1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust 1 i art. 24 Ustawy Pzp.- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. II. Poza dokumentami przedstawionymi powyżej do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1 Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 3 do SIWZ 2 Oświadczenie ze wskazaniem części zamówienia, która zostanie powierzona do wykonania podwykonawcy. W przypadku braku przedstawienia stosownego oświadczenia w ofercie Zamawiający uznaje, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji niniejszego zamówienia. 3 Szczegółowy opis oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1do SIWZ, z podaniem nazw, typów oraz producentów oferowanego przedmiotu zamówienia. Wskazane jest, aby Wykonawca załączył do oferty opisy oraz fotografie oferowanego towaru. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. I: 1) pkt. 1, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o których mowa w pkt. III ppkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie prowadzącego postępowanie przetargowe - w Biurze Finansów KGP w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pok. nr 218 w dni robocze lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, ul. Domaniewska 36/38, Warszawa, pok. nr 531 A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup Palmtopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palmtop (np. ETEN Glofiish X500 - lub równoważny) - 4 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup reflektorów przenośnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reflektor przenośny - 9 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup nawigacji samochodowej GPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawigacja samochodowa GPS - 25 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mini monookular noktowizyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mini monookular noktowizyjny (np. MUN firmy INSIGHT TECHNOLOGY - lub równoważny) - 5 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup endoskopu giętkiego z oświetlaczem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskop giętki z oświetlaczem - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup projektora multimedialnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup zestawu video bezprzewodowego 2,4 GHz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw video bezprzewodowy 2,4 GHz - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.22.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZK-DZP.262.26.2025 - Dostawa mierników na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Dostawa modułów symulacji baterii HIL niezbędnych do rozbudowy zintegrowanej platformy pomiarów, analizy i projektowania RTS - DE-dzp.272-155/25
więcej: Reflektory punktowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.