eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzepietowoRemont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Szepietowo: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina
Numer ogłoszenia: 14493 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szepietowo , ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 4760132, 4760133, faks 086 4760110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina.

Zakres robót:
- roboty budowlane remontowe (wewnątrz budynku),
- roboty sanitarne (wentylacja mechaniczna, rozbudowa kotłowni),
- roboty elektryczne (instalacje elektryczne, telewizja przemysłowa CCTV, instalacja SSWiN).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy dotyczące:
    - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    - posiadania wiedzy i doświadczenia;
    - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Opis sposobu dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawca zobowiązany jest:
    - złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;
    wykazać, że:
    - jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem;
    - zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej dwie roboty w budynkach użyteczności publicznej w zakresie instalacji sanitarnych (w tym wentylacja mechaniczna), elektrycznych, wykończeniowych wewnętrznych, o wartość nie mniejszej niż 100 000 zł każdego zadania;
    - dysponuje w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN;
    - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000 PLN brutto.
    3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić (dołączyć do oferty) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej dwie roboty w budynkach użyteczności publicznej w zakresie instalacji sanitarnych (w tym wentylacja mechaniczna), elektrycznych, wykończeniowych wewnętrznych, o wartość nie mniejszej niż 100 000 zł każdego zadania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - (zał. nr 3).
    4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - przynajmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - (zał. nr 4).
    - do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
    5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
    6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szepietowie, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szepietowie, ul. Główna 6, 18-210 Szepietowo, pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - umowa Nr 00108-6922-UM1000089/09 z dnia 10 sierpnia 2009 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.