Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Stare Jabłonki: Modernizacja budynku gospodarczego Leśniczówki Śmieszny Kąt
Numer ogłoszenia: 144944 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Stare Jabłonki, ul. Olsztyńska 2, 14-133 Stare Jabłonki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 641 14 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/stare-jablonki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku gospodarczego Leśniczówki Śmieszny Kąt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejacego budynku gospodarczego Leśniczówki Śmieszny Kąt z przeznaczeniem na stanowisko garażowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Uczestnik postępowania winien wnieść wadium w wysokości 1800 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 - tekst jednolity z późn. zm.). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 - tekst jednolity z późn. zm.). 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co potwierdzą złożeniem minimum trzech referencji o zrealizowaniu robót w zakresie remontów lub modernizacji budynków z okresu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym (jeśli okres działalności jest krótszy niż 5 lat) z potwierdzeniem wystawiającego referencje, że prace były wykonane prawidłowo i terminowo. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia. 7. Udzielą gwarancji na okres minimum 5 lat na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty konieczne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru robót) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust 1 i 2 oraz że spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy /Prawo zamówień publicznych/ z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. e) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 4, h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz zdanymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, udokumentowane kserokopiami uprawnień - załącznik nr 5. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane terminowo i należycie - załącznik nr 6. j) informacje dotyczące podwykonawców z wyszczególnieniem zakresu prac który zostanie im powierzony (część i pozycja przedmiaru robót) - jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców - załącznik nr 7 j) parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 8. k) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji ( na formularzu ofertowym - załącznik nr 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/stare-jablonki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego. Nadleśnictwo Stare Jabłonki, ul. Olsztyńska 2, 14-133 Stare Jabłonki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Stare Jabłonki, ul. Olsztyńska 2, 14-133 Stare Jabłonki - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.