eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrzędówPrzebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Urzędów: Przebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie
Numer ogłoszenia: 144952 - 2016; data zamieszczenia: 13.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164611 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Podwalnej w Urzędowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej , w szczególności projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację robót budowlanych związanych z przebudową ul. Podwalnej w Urzędowie i realizacja robót budowlanych. Początek zlokalizowany został na przecięciu z osią ulicy Bł. Dzikowskiego (droga powiatowa nr 2701L), koniec natomiast na skrzyżowaniu z ulicą Partyzantów (droga wojewódzka nr 833). Łączna długość odcinka objętego opracowaniem wynosi 505,74 m. Zakres przedmiotu zamówienia: a) opracowanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego ( zgodnie z obowiązującymi przepisami i w zakresie opisanym i określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a także uwzględniającego warunki techniczne Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie ( w załączeniu), Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ( w załączeniu ) oraz wytyczne konserwatorskie ( w załączeniu) , oraz w oparciu o wymagania określone w obowiązujących ustawach i przepisach, w tym art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych i w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy i uzyskanie pozwolenia na budowę ( zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane) b) wykonanie robót budowlanych przebudowy ul. Podwalnej w Urzędowie , która obejmować będzie w szczególności: - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 4cm; - rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika oraz wjazdów; - rozebranie krawężników oraz obrzeży; - demontaż tarcz znaków wraz z słupkami; - wbudowane krawężników drogowych i obrzeży; - wykonanie nowych nawierzchni chodnika, wjazdów i jezdni z betonowej kostki brukowej (starobruk); - wykonanie oznakowania pionowego; - humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych. 2. Szczegółowy opis wymagań i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami ( rysunki, wytyczne, zakres), oraz szczegółowa specyfikacja techniczna, których zapisy należy uwzględnić wykonując przedmiot zamówienia. Ww. dokumenty zostaną umieszczone na stronie www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi. Zamawiający na ww. stronie zamieszcza także formularz kosztorysu ofertowego, który należy potraktować jako element pomocniczy dla Wykonawców celem określenia ceny na roboty budowlane - nie jest jednak wymagane złożenie kosztorysu ofertowego w niniejszej procedurze. Zapisy propozycji umowy ( załącznik nr 7 ) należy uwzględnić przy składaniu oferty. Przedmiotowa droga znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego obejmującego rynek i ulice , dlatego zarówno projekt budowlany, jak i realizacja robót budowlanych winna być prowadzona zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( wytyczne w załączeniu). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, 4) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów , 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opracowanie projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu, 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 9) dokonywanie uzgodnień z właścicielami posesji przyległych do pasa drogowego w zakresie terminu wykonywania robót uniemożliwiających tymczasowo dojazd do posesji. Materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr z 2014, poz. 883.) oraz w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1645). Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW na lata 2014-2020 w ramach budowy lub modernizacji dróg lokalnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKO - DROGPOL Sp. z o.o., ul. Partyzantów 64, 23-250 Urzędów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 377195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 408985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 408985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 495000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.