eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem kardiomonitorów, KTG, UDT, respiratorów transportowych, aparatu do kriochirurgii, kapnografów przenośnych oraz laryngofiberoskopu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem kardiomonitorów, KTG, UDT, respiratorów transportowych, aparatu do kriochirurgii, kapnografów przenośnych oraz laryngofiberoskopu
Numer ogłoszenia: 144958 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem , ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem kardiomonitorów, KTG, UDT, respiratorów transportowych, aparatu do kriochirurgii, kapnografów przenośnych oraz laryngofiberoskopu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 1) Kardiomonitor - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ. 2) Kardiotokograf (KTG) - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ. 3) Detektor tętna płodu (UDT) - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ 4) Respirator transportowy - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ. 5) Kapnograf przenośny - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ. 6) Aparat do kriochirurgii dla dermatologów - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ 7) Laryngofiberoskop optyczny z osprzętem - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.12.32.30 - Kardiografy 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 11.1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 7 Pakietów wynosi 8.250,00 zł (słownie: osiem tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 850,00 zł, Pakietu Nr 2 - 600,00 zł, Pakietu Nr 3 - 350,00 zł, Pakietu Nr 4 - 4.800,00 zł, Pakietu Nr 5 - 500,00 zł, Pakietu Nr 6 - 400,00 zł, Pakietu Nr 7 - 750,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ. - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej dwie dostawy urządzeń/aparatów medycznych - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 1) Kardiomonitor - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 2) Kardiotokograf (KTG) - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 3) Detektor tętna płodu (UDT) - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet - Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 4) Respirator transportowy - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet - Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 5) Kapnograf przenośny - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet - Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 6) Aparat do kriochirurgii dla dermatologów - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet - Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, obejmujących: 7) Laryngofiberoskop optyczny z osprzętem - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.